י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חרדים לבריאותם

כללית מציגה: דברים שלא ידעתם על החיסון לקורונה

מגזין מיוחד שהוציאה 'כללית' למגזר החרדי המחולק במאות אלפי עותקים בכל ריכוזי המגזר החרדי, במגזין מתפרסמים ראיונות עם מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, פרופ' רן בליצר ראש מערך החדשנות בכללית, והרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי

כללית מציגה: דברים שלא ידעתם על החיסון לקורונה
כללית צילום: יח"צ

המגזין המושקע המונה למעלה מ-100 עמודים מלאים בתוכן מופיעים בין היתר דיונים הלכתיים מעוררי השראה שנערכו אצל גדולי הדור, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, חבר מועצת גדולי התורה הרב יצחק זילברשטיין שליט"א, בדיונים אלו ועוד רבים אחרים קבעו גדולי ישראל כי יש חובה להתחסן כנגד נגיף הקורונה.

בנוסף יש במגזין הסברים מפורטים על סוגי החיסונים, כיצד ממציאים את החיסון, חברות החיסונים השונות, מהו חיסון פלצבו, כיצד משנעים את החיסון שדורש קירור מיוחד, מה ההבדל בין שיטת החיסון של פייזר ושיטת החיסון של אסטרהזנקה, ועוד פרטים מעניינים על שאר חברות החיסונים.

קבלו כאן את כל המידע החיוני על חיסוני הקורונה במגזין מיוחד>>>>

במגזין יש גם מידע על מגפות העבר וכיצד טיפלו בהם, מגפות כמו סארס, ומרס, כיצד פועלים הנגיפים, וכיצד עוברת שרשרת ההדבקה, כיצד התמודד מדינת ליבריה עם הקורונה ואיך הקשר לעטלפים, מה קרה לקוף שנדבק בקורונה, בפרק נוסף בחוברת ישנו פירוט מעניין על שיטות הטיפול בקורונה, על קוקטייל התרופות שקיבלת נשיא ארה"ב טראמפ, מהי רפואה משלימה וכיצד היא משפיעה על הגוף בתקופת הקורונה.

בשיחה מיוחדת עם הרב אברהם קונסקי, מנהל המגזר החרדי בכללית, הוא מונה את מגוון הפיתוחים שהגו בכללית לטובת הלקוחות בכל תקופת הקורונה ומסביר איך הכל נגזר ע"פ אסטרטגיה שמובילה חטיבת השירות בכללית "אנחנו שמנו לב לצורך הגדול בציבור להתעדכן בתוצאות בדיקת הקורונה באותה תקופה שהתאפיינה בריבוי מקרים להתאמת השירות בקהילה ע"פ מאפייני לקוח מותאם ומונגש ללקוח החרדי, של תחלואה והדבקה. הבנו שצריך להתאים מענה לאלו שאינם נגישים למערכות הדיגיטליות בהם ניתן להתעדכן בתוצאות הבדיקות, לכן השקענו והיינו הראשונים להשיק יוזמה מהפכנית של שיחת טלפון ללקוח מיד עם קבלת התוצאות, כזו שאפשרה לו להתעדכן באמצעות חיוג פשוט למערכת קולית"

גב' חנה קוריץ, מנהלת הפרסום והדוברות למגזר החרדי: "אנו שמחים לעמוד בראש החץ במאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה ובמקביל להוביל את מערך חיסוני הקורונה לסיום המגפה בחסדי שמים אנו מביאים את המידע הנצרך במקצועיות ואחריות. גב' קוריץ הוסיפה כי "כללית מנהלת אסטרטגיה של אחריות לאומית ומהווה גשר של זהב באתגר הקורונה".

הרב אברהם קונסקי, מנהל מחלקת מגזר חרדי בכללית: "צוות השיווק והדוברות עושה עבודה יוצאת דופן שגם הביאה את כללית לזכות בפרס של איגוד השיווק על הפעילות בתקופת הקורונה. התוצרים המשובחים מוכיחים את החדשנות של כללית הן שירותית והן תקשורתית. כללית מדברת בשפה החרדית ומתאימה את עצמה ללקוחות והדברים באין לידי ביטוי בכל מקום".

קבלו כאן את כל המידע החיוני על חיסוני הקורונה במגזין מיוחד>>>>


שירותי בריאות כללית קופת חולים כללית כללית מושלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד