ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פתרון לנזילות

איך מאתרים נזילת מים בעזרת אמצעים מתקדמים?

לא משנה באיזה שלב הנזילה נמצאת, חברה מקצועית שמעניקה אחריות כבר תדע מה לעשות • חברה מקצועית לוקחת אחריות מלאה על איתור הנזילה והתיקון עם אמצעים מתקדמים

איך מאתרים נזילת מים בעזרת אמצעים מתקדמים?
תיקון נזילה צילום: freepik

נזילת מים עלולה להתרחש גם בצנרת ישנה וגם בצנרת חדשה. זה נכון שנזילות נפוצות יותר בצנרות ישנות, אך הן מתקיימות גם בצנרות חדשות. בין היתר, יש נזילות מים בבניינים חדשים שהוקמו עם ליקויי בנייה. כמו כן, יכול להיות שתהליך הבנייה לא יהיה מספיק מקצועי ולכן ייגרם נזק לצנרת הקיימת בשכונה.

הדבר החשוב ביותר הוא לאתר את הסיבה לנזילה. עד לפני כמה שנים זה דרש הרמת מרצפות ושבירת קירות, אבל היום יש מכשור טכנולוגי שחוסך את זה. בשביל להשתמש במכשור הטכנולוגי ולתקן נזילה כראוי, מזמינים בעלי מקצוע.

האם יש דבר כזה "אחריות"?

המטרה של תיקון מקצועי לנזילות היא למנוע את הנזילה עכשיו ובשנים הקרובות. אם רוצים להשיג מטרות כאלה, עלינו לבחור שירות תיקון עם אחריות.

חברה מקצועית לוקחת אחריות מלאה על איתור הנזילה והתיקון. מבחינת הלקוחות, זה אומר שאפשר ליצור קשר עם נציגי החברה במידה והנזילה חוזרת. במקרים של נזילה בתוך תקופת האחריות, הלקוחות לא צריכים לשלם שוב – וזו אינדיקציה מעולה לשירות מקצועי.

תנאים עבור תיקון נזילות בצורה אפקטיבית

אי אפשר לתקן את הנזילה בלי לדעת איפה היא התחילה. אם לא מאתרים את המקור של הנזילה, התיקון תמיד יהיה מוגבל וזמני. יתרה על כך, אין סיבה לוותר על איתור נזילותכי יש מכשור טכנולוגי מתקדם שמאפשר לעשות את זה ב-100% הצלחה.

התנאי העיקרי לתיקון אפקטיבי הוא לאתר את המקור של הנזילה. בשביל לאתר את המקור של הנזילה, משתמשים בדרך כלל במצלמה טרמית. אם המצלמה לא מתאימה לסוג הצנרת, אפשר לנסות לאתר נזילה גם על ידי שימוש בגז.

פתרונות של איתור נזילות

השלב האחרון של התיקון הוא כמובן החלפת הצנרת. אבל גם פה, אפשר לבחור אם להחליף רק את הצינור שיש בו נזילה – או את כל הצנרת.

ההחלטה האם להחליף את כל הצינור או רק חלק ממנו היא של בעלי הנכס – בליווי בעלי המקצוע. כאשר בעלי מקצוע ממליצים על מהלך כזה, הם צריכים לנמק אותו ללקוח ולקחת אחריות מלאה על העבודה. אחרי הכל, אצל בעלי מקצוע מנוסים, שביעות הרצון של הלקוחות עומדת בראש סדר העדיפויות.

איתור נזילות כתנאי לתיקון אפקטיבי

רצוי לבחור באופציה של שירותי תיקון עם עד 7 שנות אחריות. עוד קודם לכן, יש להתעקש על התחייבות של החברה לאתר את הנזילה ב-100% הצלחה. ובשביל להתחיל לעבוד בראש שקט, רצוי גם לתת עדיפות לחברה עם מוקד טלפוני אנושי שזמין 24 שעות ביממה.

התייעצות עם חברה מקצועית היא הפעולה הכי חשובה לצנרת תקינה. לא משנה באיזה שלב הנזילה נמצאת, חברה מקצועית שמעניקה אחריות כבר תדע מה לעשות. במקביל לכך, כשמדובר בנזילות צריך לתאם ביקור של איש מקצוע בהקדם האפשרי, משום שבעזרת ציוד מתאים עבור תיקון נזילות ואיתור של המקור שלהן אפשר למנוע נזקים מצטברים.

 

נזילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד