י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הותר לפרסום

שלושה נעצרו: חשד שהונו חרדים במאות אלפי שקלים

לאחר חקירה סמויה שנערכה במשך חודשים ארוכים על ידי המשטרה, נעצרו אתמול שלושה חשודים תושבי בית שמש ואשדוד בחשד למעורבותם בעבירות מרמה, הונאה ועבירות מס בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים

שלושה נעצרו: חשד שהונו חרדים במאות אלפי שקלים
חשוד במעצר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

שלושה חשודים תושבי בית שמש ואשדוד נעצרו אתמול (שלישי) על ידי המשטרה ורשות המסים בחשד למעורבותם בעבירות מרמה, הונאה ועבירות מס בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים.

מעצרם הסתייע לאחר חקירה סמויה שנערכה במשך חודשים ארוכים על ידי המשטרה יחד עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המיסים ואתמול זאת הפכה גלויה עת בוצע כאמור מעצרם של המעורבים.

מהחקירה הפרשה עולה, כי במהלך השנה האחרונה, הצטברו מספר מקרים בהם על פי החשד קשרו המעורבים קשר וביצעו עבירות מרמה והונאה תוך שפעלו על פי החשד בשיטתיות ובתחכום רב ובכך שלשלו לכיסם מאות לפי שקלים, ואף יותר.

על פי החשד, דאגו המעורבים לפרסם בעיקר בקרב עיתונים מקומונים חרדים - עסקים למכירה בתחום המזון, תוך יצירת מצג שווא בפני המתעניין ברכישה כי מדובר בעסק רווחי מאוד, לרבות הצגת מסמכים המעידים על כך, מסמכים שעל פי החשד היו מזויפים, ותוך יצירת מניפולציות המשרתות את רצונם מכרו את העסק "המצליח" לאדם תמים בסכום רב שאת חלקו דרשו לקבל בעקיפין ונמנעו להצהיר עליו לרשויות המס.

בתום חקירתם אמש שוחררה בתנאים מגבילים חשודה בפרשה ואילו שניים אחרים נכלאו ומעצרם הוארך הבוקר בחמישה ימים נוספים.

בית שמש אשדוד הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד