י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה חוקרת

צפו: אנטישמי צולע רודף אחרי חרדים בלונדון

"אתם ברי מזל כי הרגליים שלי לא עובדות". כך שאג אנטישמי צולע שנופף במקל לעבר חרדים שצעדו לתפילת שחרית בשבת האחרונה. התיעוד הופץ ברשתות החברתיות והודות לו האיש נעצר ונחקר

צפו: אנטישמי צולע רודף אחרי חרדים בלונדון
מאיים במקל על חרדים צילום: השומרים סטמפורד היל

משטרת לונדון חוקרת תיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, בו נראה אדם רודף אחרי חרדים תוך שהוא מנופף לעברם במקל. האיש צועק לעבר מבוגרים וילדים שחלקם נראים נמלטים מפניו: "אתם ברי מזל כי הרגליים שלי לא עובדות".

גבר לונדוני עוכב לחקירה לאחר שתועד רודף אחרי חרדים בשכונת סטמפורד היל בלונדון ביום שבת האחרון ומאיים עליהם עם מקל. הסרטון צולם על ידי עוברי אורח גויים והופץ ברשתות החברתיות. כך על פי הדיווח של ארגון השומרים של סטמפורד היל.

ארגון השומרים פנה לגולשים וביקש מכל מי שיכול לתת עדות, ליצור איתם קשר. האירוע התרחש בזמן שמתפללים צעדו לבית הכנסת בסביבות השעה שעה 9:00 בבוקר.

דובר משטרת המטרופולין מסר על המקרה כי "שוטרים הוזעקו לצפון לונדון ב-2 בינואר בעקבות דיווחים על אדם מנופף במקל גדול נגד עוברי אורח יהודים".

השוטרים עצרו ביום ראשון את הגבר בן ה-29 לחקירה, אך שחררו אותו, עם זאת המשטרה אישרה כי החקירה נמשכת.

ארגון השומרים פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעה לציבור: "אנו מודעים שיש סרטון ששותף מאז ברשתות החברתיות, ונראה כי הוא צולם במהלך האירוע, זה מראה שהיו במקום מספר אנשים שהיו עדים למתרחש, אנו נודה לכם אם תיצרו איתנו קשר".

אנטישמיות בלונדון סטמפורד היל חרדים לונדון ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד