כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשורה למבודדים

המשלוח הראשון של חיסוני 'מודרנה' נחת בארץ • צפו

אמש עדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו כי היום צפוי לנחות משלוח ראשון של חיסונים נגד קורונה של חברת מודרנה המיועדים לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה

המשלוח הראשון של חיסוני 'מודרנה' נחת בארץ • צפו
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבצע 'לתת כתף' ממשיך במלוא עוזו, ומשלוח החיסונים של חברת 'מודרנה' נחת הצהריים (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון. המשלוח כולל כ-120 אלף מנות חיסון מתוך כ-6 מיליון חיסונים שצפויים להגיע ארצה ממרכזי ההפצה של חברת מודרנה.

אמש עדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו כי היום צפוי לנחות משלוח ראשון של חיסונים נגד קורונה של חברת מודרנה. נתניהו הוסיף וציין כי המשלוח מיועד לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה וציין כי בהמשך יגיעו עוד מיליוני חיסונים.

לדבריו, "לפני ימים אחדים שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל ומחר מתוכנן להגיע לישראל המשלוח הראשון של חיסוני מודרנה. אנחנו ניתן את החיסונים הללו לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה".

נתניהו הוסיף כי "זה המשלוח הראשון של מודרנה, יגיעו עוד. אני עובד כדי להביא מיליוני חיסונים נוספים לאזרחי ישראל כדי שנצא אחת ולתמיד ממגפת הקורונה".

כזכור, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 91,300 בני אדם התחסנו אתמול בישראל. בכך, מספר המתחסנים הכללי בארץ הגיע לכ-1,593,000. ברקע המחסור הצפוי בחיסונים במהלך החודש הקרוב, אתמול חשף המנהל הרפואי של חברת מודרנה כי "המשלוח הראשון מהחברה יהיה בימים הקרובים". 

מוקדם יותר הבוקר דווח על שינוי מגמה במספר החולים, ו'רק' 7,820 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-466,377, כאשר נכון לאתמול בוצעו 129,711 בדיקות לחשודים כחולי קורונה. מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 64,180. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 210 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 873 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,527. שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 6.2%.

 

חיסון לקורונה חברת מודרנה נמל התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד