י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שנחסם ברשתות

טראמפ מגיב לראשונה: "מתחייב להעביר את השלטון"

מעבד נתונים: הנשיא היוצא טראמפ שסירב עד כה להביט לתוצאות האמת בעיניים וטען לזיופי בחירות, מתחיל להשלים עם העובדה כי בקרוב ייאלץ לארוז את חפציו מהבית הלבן | בנאום שנשא אמר הנשיא: "אני קורא להחלמה ואיחוד, המסע שלנו רק מתחיל"

טראמפ מגיב לראשונה: "מתחייב להעביר את השלטון"
הבית הלבן/ג'ו ביידן/דונלד טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנחסם ברשתות החברתיות ובתום שבוע סוער בארה"ב, הנשיא דונלד טראמפ מגיב לראשונה לאירועים, גינה את המהומות בקפיטול והתחייב להעביר את השלטון באופן מסודר ב-20 בינואר הקרוב.

"אני זועם על המתקפה המתועבת בקפיטול, אלו שנהג באלימות לא מייצגים את המדינה שלנו והם ישלמו על כך, זה הזמן לפיוס ולאחות את הקרעים, לשרת אתכם כנשיא היה הכבוד של חיי. לכל תומכיי אני יודע שאתם מאוכזבים, אבל המסע שלנו רק מתחיל", אמר טראמפ.

"מערכת בחירות נגמרה וצריך להמשיך עם העסק המרכזי, אמריקה, הקמפיין מיצה כל דרך משפטית אפשרית להגן על ההצבעות ועל הדמוקרטיה האמריקאית, אני עדיין מאמין שיש צורך ברפורמות בבחירות כמו בדיקת תעודות זהות וזכאות להצביע כדי לאפשר אמון במערכת הבחירות. עכשיו שבקונגרס יש ממשל חדש, אני אתמקד בהעברת השלטון בצורה שקטה, אני קורא להחלמה ואיחוד, שנת 2020 הייתה שנה קשה עם המגיפה, בידדה מיליונים, פגעה בכלכלה, והרגה המונים. מלחמה במגיפה, ותיקון הכלכלה דורשים עבודה משותפת, לשרת אתכם היה כבוד, ולכל תומכי, אני יודע שאתם מאוכזבים, אבל זה רק תחילתו של מסע מופלא, תודה לכם, שאלוקים יברך אתכם ואת אמריקה".

דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד