י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חילופי אישים

השרה החרדית צורפה לקבינט; שר נוסף פורש

בעקבות חילופי האישים בממשלה, עם פרישתם של ארבעה שרים, זאב אלקין, אבי ניסנקורן, מירב כהן ויזהר שי, הממשלה אישרה היום במשאל טלפוני את הצטרפותן של שתי שרות חדשות לקבינט הקורונה | ינקלביץ' תהיה החרדית השנייה בפורום זה, לצד השר דרעי

השרה החרדית צורפה לקבינט; שר נוסף פורש
ישיבת ממשלה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

שינויים ב'כחול לבן' ובהרכב הממשלה: שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי שהודיע לפני כשבועיים כי לא יתמודד במפלגת 'כחול לבן' בבחירות הבאות, הודיע היום כי הוא צפוי לפרוש מהממשלה.

הבוקר (שישי) הודיע השר שי ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ על כוונתו לפרוש מהממשלה. "השניים שוחחו וסיכמו ביניהם על תהליך פרישה מסודר וחפיפה, במיוחד בהקשר של קבינט הקורונה וצוות 19", נמסר.

שי צפוי להודיע בימים הקרובים על חבירה למפלגה אחרת, כשהערכה היא כי יחבור למפלגת 'הישראלים' של רון חולדאי ואבי ניסנקורן, ובכך הוא מצטרף לפורשים נוספים.

בתוך כך, בשל גל הפרישות מהממשלה, אישרו השרים במשאל טלפוני, את הצטרפותן של השרות אורית פרקש הכהן ועומר ינקלביץ' מ'כחול לבן' לקבינט הקורונה. השרה ינקלביץ' תהיה החרדית השנייה בקבינט, לצד השר אריה דרעי, זאת לאחר שהשר יעקב ליצמן פרש מפורום זה.

בנוסף אישרה הממשלה כי שר החינוך יואב גלנט מהליכוד ימלא את מקום השר להשכלה גבוהה ומשלימה והשר יובל שטייניץ, גם הוא מהליכוד, ימלא את מקום השר למשאבי המים. בנוסף, אישרה הממשלה כי השר איציק שמולי ממפלגת 'העבודה' ימלא את מקום השר לשוויון חברתי.

עומר ינקלביץ יזהר שי מפלגת כחול לבן קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד