י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
טראמפ נוחל מפלה נוספת

סיכום חדשות השבת בעולם: התינוקות שנשרפו והמטוס שהתרסק

סיכום חדשות השבת בעולם: טראמפ נוחל מפלה נוספת ומודיע: לא אגיע לטקס ההשבעה • 10 תינוקות נספו במהלך שירפה בבית חולים • מטוס אינדונזי התרסק ועקבותיו נעלמו • כל הפרטים בהרחבה

סיכום חדשות השבת בעולם: התינוקות שנשרפו והמטוס שהתרסק
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ/unsplash

הנשיא טראמפ הודיע כי לא יגיע לטקס ההשבעה של ג'ו ביידן ב-20 בינואר. בתוך כך, טוויטר ופייסבוק הודיעו על חסימה לצמיתות של חשבונותיו של הנשיא בשל "הסתה לאלימות".

במקביל לדיווח אודות חסימת חשבונו של טראמפ, טוויטר השעתה גם את חשבונותיהם של היועץ לביטחון לאומי לשעבר, מייקל פלין, ועורך הדין הפרו-טראמפ סידני פאוול.

הניו יורק טיימס מדווח כי המוטציה הבריטית הגיעה ל-45 מדינות בארה"ב. בתוך כך, במדינה הזימו את השמועות אודות מוטציה חדשה שהתגלתה בארה"ב.

הודו: 10 תינוקות שנולדו ביממה האחרונה, נספו במהלך שריפה גדולה שפרצה בבית חולים בדרום מערב הודו. 7 תינוקות נוספים נפצעו בדרגות שונות במהלך האירוע.

מרוקו: הרוגים ופצועים בקריסת בניין אתמול בעיר קזבלנקה, כתוצאה מהגשמים הרבים. בתיעוד מהמקום נראה הבניין קורס לפתע, ואנשים נמלטים מהזירה בבהלה.

סעודיה שולחת מטוסי אף-15 לכרתים ותקיים אימון משותף עם חיל-האוויר היווני במזרח הים התיכון. שיתוף הפעולה החריג מדאיג ומאיים על נשיא טורקיה ארדואן.

באינדונזיה התרסק היום מטוס נוסעים של חברת התעופה "סריוויג'איה אייר" 4 דקות לאחר ההמראה מן הבירה ג'קרטה. כך הודיע שר התחבורה האינדונזי לאחר שאבד הקשר עם המטוס רגעים ספורים לאחר המראתו. במטוס היו 62 נוסעים ואנשי צוות, בהם ילדים ותינוקות. ההתרסקות אירעה ליד האי מאלה.

‏נשיא קפריסין פנה לנתניהו בבקשה לקבל מישראל חיסונים לקורונה. נתניהו הבטיח לו שישקול את האפשרויות. ‏גורם מדיני: קודם ישראל תבטיח אספקת חיסונים לכל אזרחיה, ולאחר מכן תהיה נכונה לסייע גם לאחרים.

אינדונזיה הודו דונלד טרמאפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד