י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אפס התחשבות בתוצאות מעשיו"

גרינבלט קורא להדיח את טראמפ מתפקידו בהקדם

המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה, ג'ונתן גרינבלט, קורא להדחתו של נשיא ארה"ב למשך 11 הימים הבאים דונלד טראמפ. "מה שאירע ביום רביעי היה בלתי נסלח", טוען

גרינבלט קורא להדיח את טראמפ מתפקידו בהקדם
הנשיא טראמפ במכוניתו צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

הליגה נגד השמצה באופן יוצא דופן קוראת להדחתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "כשהשבוע הזה מסתיים, אסור לנו לאפשר לאירועים ההיסטוריים המחרידים של הימים האחרונים פשוט לדעוך ללא השלכות משמעותיות", אמר המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה, ג'ונתן גרינבלט. "ביותר מ-100 שנות קיומה של הליגה נגד השמצה, הליגה מעולם לא קראה להעברת נשיא ארה"ב מתפקידו, אך מה שאירע ביום רביעי היה בלתי נסלח".

לדבריו, "יום זה ייזכר לעד כאחד הימים האפלים לדמוקרטיה האמריקנית וזה מבהיר באופן חד משמעי: הנשיא טראמפ אינו כשיר לכהונה וצריך להעביר אותו מתפקידו".

הוא הוסיף כי "האירועים המחרידים של השבוע האחרון הם שיא של שנים בהשמצת המוסדות הדמוקרטיים שלנו, חודשים של דה לגיטימציה של הליך הבחירות ואינספור ציוצים של דמוניזציה של מי שהוא תופס כאויביו, עם אפס התחשבות בתוצאות מעשיו".

הליגה נגד השמצה, יחד עם קואליציית Stop Hate for Profit, שהקימה יחד עם שמונה ארגוני זכויות אזרח ותומכים אחרים, קראו לכל פלטפורמות המדיה החברתית לחסום את טראמפ ולהציל את הדמוקרטיה, ולהסיר את חשבונותיו לצמיתות משירותיהם עד ליום 20. בינואר. חברות צריכות להימנע מפרסום ברשתות המדיה החברתית, עד שטראמפ יוסר לחלוטין מהפלטפורמות הללו.

הליגה נגד השמצה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד