י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא אכפת לי מכם"

צפו: טייס איים על תומכי טראמפ שיזרוק אותם מהמטוס

טייס בחברת אמריקן איירליינס שנמאס לו מהתנהגות תומכי טראמפ, איים להשליך אותם מהמטוס לאחר שלא הפסיקו לצעוק קריאות תמיכה בטראמפ • "אנחנו נעשה את זה אם זה מה שצריך, התנהג יפה בבקשה"

צפו: טייס איים על תומכי טראמפ שיזרוק אותם מהמטוס
טייסים בקוקפיט. אילוסטרציה צילום: unsplash

במהלך טיסה שיצאה מוושינגטון הבירה ביום שישי לעבר פיניקס, תומכי טראמפ שחזרו מהצעדה בוושינגטון שהסתיימה עם פריצה לתוך בניין הקפיטול וחמישה הרוגים, לא הפסיקו לצעוק בטיסה. לטייס נמאס והוא הודיע להם "אני אעצור את המטוס הזה באמצע קנזס ואזרוק אנשים, לא אכפת לי", את הדברים אמר הטייס ברמקול, ועד מהרה הסרטון עם האיום הועלה לטוויטר. "אנחנו נעשה את זה אם זה מה שצריך, התנהג יפה בבקשה," הוא המשיך.

רגע לפני כן, נוסעים, רבים מהם חובשים כובעי MAGA, צעקו קריאות עידוד לטראמפ שוב ושוב בטיסה לפיניקס. "התחלנו לצעוק 'ארה"ב' והקפטן אמר לנו שהוא יוריד אותנו בקנזס אם לא נרגע ומהר", כתב מינדי רובינסון בטוויטר.

דובר חברת התעופה אמר ל'ניו יורק פוסט' בתגובה למקרה, כי הטייס "הדגיש את החשיבות של קיום ההוראות של אנשי הצוות ועמידה במדיניות החברה שקבעה כי חובה לעטות מסכות פנים, באמריקן איירליינס אנו מתייחסים ברצינות לבטיחות לקוחותינו ואנו מעריכים את האמון שהם נותנים בצוות שלנו לדאוג להם לאורך כל מסעם", אמר הדובר.

דונלד טראמפ טיסה אמריקן אירלינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד