י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על רקע המחאות

צפו: נתניהו נשאל על אהוביה סנדק והתעלם

במהלך ביקורו הערב בבית החולים תל השומר נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנער אהוביה סנדק ז"ל שעל פי הטענות נהרג בידי שוטרים ובחר להתעלם • צפו בתיעוד

צפו: נתניהו נשאל על אהוביה סנדק והתעלם
אהוביה סנדק ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל הערב (מוצ"ש) בעת שבא להתחסן בבית החולים שיבא תל שומר על הריגת הנער אהוביה סנדק ז"ל שעל פי הטענות נהרג על ידי שוטרים בעת מרדף משטרתי ובחר להתעלם.

בתיעוד נראה ראש הממשלה נתניהו צועד במסדרונות בית החולים כשהוא מקבל תמיכה מכל עבר. הצלם התקרב ושאל "מה עם אהוביה סנדק? מה עם אהוביה סנדק?". נתניהו הסיט את מבטו והתעלם מהשאלה.

לפני יומיים מסר אביו של אהוביה לישראל היום כי "מה זה קשור ללעשות מרדף חדור אמוק עד כדי מוכנות לנגח ולסכן במוות את יושבי הרכב? את מבינה? זה מצב הזוי. אני עובד סוציאלי ברווחה במועצה האזורית גוש עציון. אני מטפל בהמון משפחות שחוטפות אבנים ביישוב הערבי תקוע. מישהו עושה אחרי זורקי האבנים האלה מרדף חדור אמוק עד כדי סיכון חייהם? בחיים לא!".

"אין שום ראיות שאהוביה זרק אבנים, וגם אם כן - ככה נוהגים כלפיו? זה ממש להסיח את דעת הקהל מהנקודה האמיתית: ששוטר נוהג בפראות יתר וגורם בסופו של דבר למוות. ולא אכפת לו לסכן אנשים מתוך אמוק. צר לי להגיד אבל יש המון בני נוער שאני מטפל בהם ברווחה, נוער שעושה הרבה דברים לא חוקיים, אם זה סמים או עבירות רכוש. הבן שלי ממש רחוק מכל הדברים האלה. הוא ילד צדיק. נגד הנוער שאני מטפל בו לא מפעילים ימ"ר ש"י. מפעילים את הרווחה, את מפלג נוער במשטרה שהאוריינטציה שלו טיפולית. אבל כשמדובר בנוער הגבעות - זה סיפור אחר. לוקחים כמה חבר'ה ומסמנים אותם".

אהוביה סנדק בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד