כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
טראמפ לא דרש בשלומו

סגן הנשיא בדרכו לבונקר, שמע קריאות "לתלות את פנס"

אחרי כמעט ארבע שנים של יחסי עבודה מצוינים והדדיים, דווקא בשלהי הכהונה נתק מוחלט בין נשיא ארה"ב לסגנו על רקע סירובו של האחרון לבקשתו של הראשון לחבל באישור הצבעת האלקטורים שבחרו ברובם בג'ו ביידן וההתפרעות שבאה בעקבות כך בגבעת הקפיטול

סגן הנשיא בדרכו לבונקר, שמע קריאות "לתלות את פנס"
מייק פנס צילום: מתוך הטוויטר שלו

מייק פנס, לא פוסל אפשרות להשתמש בתיקון ה-25 לחוקה האמריקאית בכדי להדיח את דונלד טראמפ מתפקידו בעקבות ההתפרעות ביום רביעי בבניין הקפיטול, שהביאה למותם של ששה אזרחים, שניים מתוכם שוטרים. כך מדווחת רשת CNN.

הסנאטור צ'אק שומר ויושבת ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי, לחצו על פנס ביום חמישי האחרון להכריז על טראמפ כבלתי כשיר לתפקיד, לאחר שעודד את הקהל 'להילחם' רגע לפני שההמון הסתער על הקפיטול.

סגן הנשיא סירב לקבל את שיחותיהם והוא לא דיבר בפומבי על כך מאז אירועי יום רביעי, מה שהוביל את הדמוקרטים להתחיל בהליך הדחה כאופציה חלופית להדיח את טראמפ מתפקידו.

אך הדיווח האחרון מעורר שיח רב בארה"ב, כשנחשף שפנס היה מוגן בבונקר עם משפחתו במהלך המהומות בבניין הקפיטול וטראמפ אפילו לא טרח להתעניין במצבו של פנס ולוודא שביטחונו נשמר.

כעת, פנס פועל להבטיח שיהיה מעבר חלק לממשל ביידן וכי הצוות הנכנס יהיה מוכן בצורה הטובה ביותר להתמודדות עם מגיפת הקורונה, כך דיווחה רשת CNN. מייק פנס, אשתו קארן פנס, הבת שרלוט והאח גרג פנס, נאלצו לתפוס מחסה במקום סודי.

המשפחה הצליחה לשמוע את ההמון הזועם צועק "איפה מייק פנס", בזמן שהם הסתערו לתוך הבניין. טראמפ ופנס לא דיברו מאז ההתקפה האלימה על גבעת הקפיטול, כך דיווחה רשת CNN.

מייק פנס דונלד טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד