י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רגע לפני החיסון

רופאו האישי של האפיפיור מת מסיבוכים של נגיף קורונה

הקורונה בוותיקן: רופאו האישי של האפיפיור מת כתוצאה מסיבוכי הנגיף | בשבוע הבא צפויים תושבי הוותיקן להתחסן כולם

רופאו האישי של האפיפיור מת מסיבוכים של נגיף קורונה
הוותיקן צילום: pixabay

רופאו בן 78 של האפיפיור הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, האפיפיור עצמו יקבל חיסון בשבוע הבא, פבריציו סוקורסי, שנבחר כרופא האישי של האפיפיור בשנת 2015, אושפז בגלל מחלה אונקולוגית קודמת.

מהדיווח עולה כי לא ברור מתי סוקורוסי היה לאחרונה בקשר עם האפיפיור לפני מותו ביום שבת האחרון. במקביל, האפיפיור פרנסיס חשף שהוא מתכנן לקבל את החיסון נגד קורונה כבר בשבוע הבא כאשר הוותיקן יתחיל לתת את החיסון לכל תושביו.

המדינה הקטנטנה- הוותיקן, אמורה לצאת בקרוב למסע חיסונים משלה ומצפה לקבל מספיק מנות כדי לחסן את כל 450 התושבים והעובדים שלה. האפיפיור, בן ה-84, הצהיר כי הוא יהיה בין אלה שיקבלו חיסון.

הוא אמר לערוץ 5 תחנת הטלוויזיה האיטלקית: "אני מאמין שמבחינה מוסרית כולם צריכים לקחת את החיסון, זו בחירה אתית מכיוון שאתה מהמר עם הבריאות שלך, עם החיים שלך, אבל אתה גם מהמר עם חייהם של אחרים, בשבוע הבא נתחיל לעשות את זה כאן בוותיקן".

לאפיפיור פרנסיס הוצא חלק מריאה אחת כשהיה צעיר במדינת מולדתו ארגנטינה, מה שהפך אותו לפגיע למחלה ולקבוצת סיכון. הודעתו של האפיפיור באה לאחר הודעה מארמון בקינגהאם בבריטניה המאשרת כי המלכה והדוכס מאדינבורו קיבלו את החיסון.

ותיקן אפיפיור קורונה רופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד