כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המלצה חמה

מהו מייבש הכביסה הכי מומלץ?

קבלו מאיתנו מספר המלצות חשובות באשר לרכישת מייבש כביסה איכותי וטוב

מהו מייבש הכביסה הכי מומלץ?
מייבש כביסה צילום: freepik

היום מייבשי כביסה הם המקרר של חדר הכביסה, אי אפשר בלעדיהם... חברות רבות מייצרות מייבשי כביסה ובמגוון גדלי קיבולת. קיימים מייבשי כביסה בקיבולת של 6,7,8 ו-9 ק"ג. החברות המוכרות בתחום מייבשי הכביסה הם: SONAB, Midea, Crystal, Normande, PEERLESS, בקו, בלומברג, אלקטרולוקס, זנוסי, AEG ועוד. המחירים של המייבשים הסטנדרטיים נעים בין 1000 ל-1500 ₪.

המייבשים היוקרתיים יותר הם של חברת אלקטרה, קונסטרוקטה, סמסונג, סימנס, בוש ועוד שעלותם בין 2500 ₪ ל-3500 ₪. (טווחי המחירים מייצגים ממוצעים אך ניתן להשיג במחירים נמוכים יותר, או גבוהים יותר – במייבשים עם יותר פונקציות ושכלולים).

שכלולים שמייקרים: מייבש טיימר, מייבש שמשולב עם מכונת הכביסה, מייבש בעל צג דיגיטלי, חיישני לחות, פתח עליון וכדומה. חברת בוש מייצרת בעיקר מייבשים יוקרתיים בעלי פונקציה להפחתת קמטים ובעלי מעבה החוסך בצורך להוצאת צינור ניקוז (כפי שתראו בהמשך).

אילו המלצות אנו יכולים לתת לכם לשימוש וקנייה של מייבש כביסה:

  • העדיפו מייבש של חברה אמינה ומוכרת (מייבשים תוצרת גרמניה וארה"ב הם החזקים בתחום).
  • לפני ההזמנה בדקו אם המקום שאתם רוצים להניח שם את המייבש מתאים במידותיו למידות המייבש. (המידות הסטנדרטיות הן: גובה של 85 ס"מ, עומק – 53-66 ס"מ, רוחב – 60 ס"מ – מה שאומר שצריך מקום ברוחב 64 ס"מ להנחת המייבש).
  • מומלץ להניח את המייבש מעל מכונת הכביסה (מתאפשר רק כאשר במייבש בעל פתח צדדי) או לצדה. כך יהיה ניתן להעביר בקלות את תכולת מכונת הכביסה למייבש.
  • מייבש כביסה מומלץ הוא בעל מערכת הפעלה בעברית.
  • מייבשי הכביסה ידועים כצורכי חשמל רב (ייתכן גם מעל 2500W), לכן מומלץ שהדירוג האנרגטי של המייבש יהיה A או B ולא פחות מכך.
  • למשפחה ממוצעת (4-6 נפשות) מספיקה קיבולת של 7 ק"ג.
  • כשאתם מזמינים מייבש קחו בחשבון גם את עלות וזמני ההובלה, והאם יצטרכו מנוף להעלות אותו לביתכם.

איך להשתמש במייבש?

כשיש כביסה רבה מדי שממתינה לתלייה או במזג אוויר חורפי תזדקקו לשירותי המייבש. כדי שהמייבש ישמש אתכם ביעילות לשנים רבות השאירו מרווח של 2 ס"מ מכל צדדיו. המייבש צריך חלון! תכננו את המייבש בקרבת חלון שתוכלו להשחיל החוצה את צינור הניקוז של האדים (אם אין אפשרות ניתן לבחור במייבש בעל מעבה שקולט את האדים והופך אותם למים, את המים צריך לרוקן לאחר כל ייבוש או שמחברים את המעבה לצינור הביוב, מייבש זה נוטה יותר להתקלקל מאשר מייבש כביסה רגיל).

ועדיף להניח אותו סמוך למכונת הכביסה (כבר אמרנו...). המייבש השקט ביותר מרעיש לכן אל תניחו סמוך לחדר שינה או לקיר חיצוני של חדר השינה או של השכן... לסיום נדגיש כי כל חברה משקיעה באיכות של פונקציה אחרת. יש המשקיעות במשאבת חום, יש חברות המשקיעות בדירוג אנרגיה ויש המשקיעות בגודל קיבולת על כל אחד לבחור במייבש המתאים לו ביותר.

מייבש כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד