י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האנטישמיות בצרפת

השליח סירב לספק שירות למסעדות יהודיות

מסעדות יהודיות התלוננו כי משלוחן אמר להם שהוא לא מעוניין לתת שירות ליהודים | בעלי המסעדות התלוננו למשטרה המקומית וזו פתחה בחקירה

השליח סירב לספק שירות למסעדות יהודיות
אופנוע צילום: pixabay

שתי מסעדות כשרות בעיר שטרסבורג בצרפת, התלוננו כי משלוחן אמר להם שהוא לא רוצה לתת שירות ליהודים. שני האירועים אירעו ביום חמישי על רקע סגר בצרפת שמגבילה את המסעדות למכור ארוחות במשלוח בלבד, אחד המשלוחנים סירב לתת שירות למסעדות הכשרות, המשלוחן הוא עובד מטעם חברת Deliveroo. לא ברור אם בשני האירועים היה מעורב אותו עובד, כך דווח האתר החדשות DNA.

במסעדה הראשונה הגיע העובד להוציא חשבונית ללקוח ושאל את צוות המסעדה באיזו סוג מסעדה מדובר. הם אמרו לו שהוא מוכרים אוכל כשר של מטבח ישראלי, הוא הגיב: "אני לא נותן שירות ליהודים" ואמר כי הוא מבטל את ההזמנה, כך סיפר רפאל ניסנד, עורך דין שמייצג את המסעדה, לאתר DNA.

בהמשך היום, גם מסעדה כשרה שנייה סורבה על ידי עובד של Deliveroo. ביום שישי התלוננו בעלי שתי המסעדות במשטרה על אפליה והתריעו על כך אצל הקונסיסטואר, ארגון יהדות צרפת האחראי על שירותי הדת וגם ללשכה הלאומית לאנטישמיות, BNVCA.

אתר JTA פנה לדובר Deliveroo לתגובה, החברה הגיבה בדוא"ל כי לחברה יש "אפס סובלנות לכל סוג של שפה אנטישמית", והוסיפה כי "הנהג יסיים את חוזהו עם Deliveroo ברגע שנסיים לבצע את הבדיקה הדרושה כדי לאשר את הדיווחים".

מסעדה יהודית שליח אנטישמיות בצרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד