י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אם טראמפ יודח

ה-FBI חשף: הפגנות חמושות מתוכננות ב-50 ערי בירה

שמונה ימים נותרו לדונלד טראמפ בבית הלבן, כאשר ברקע נשמעים קולות רציניים להוביל להדחתו לפני יום ההשבעה של מחליפו ג'ו ביידן. תומכיו המושבעים אינם מוכנים לתת למהלך לקרות ומתכננים מחאות סוערות כשהם חמושים. ה-FBI מודע לתוכניות ונערך בהתאם

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90

תומכיו של נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, לא נחים גם אחרי מאורעות גבעת הקפיטול, שהותירו כתם שחור בתולדותיה של אמריקה החופשית. הם מתכננים הפגנות סוערות בכל 50 ערי הבירה של כל המדינות בין התאריכים 16 בינואר עד 20 בינואר, ובוושינגטון בין התאריכים 17 בינואר עד 20 בינואר, כשהם נושאים נשקים. כך על פי פרסום של FBI שהגיע לידי רשת ABC News.

"קבוצה חמושה מתכוונת לנסוע לוושינגטון הבירה ב-16 בינואר. הם הזהירו כי אם הקונגרס ינסה להדיח את טראמפ באמצעות התיקון ה-25 יתרחש מרד עצום" נמסר מטעם המפגינים. הקבוצה קוראת ל"הסתערות" על בתי משפט ומבני ממשל מקומי ופדרלי של ממשלות, בנייני מינהל במקרה שהנשיא טראמפ יודח לפני יום ההשבעה.

האלימות המתוכננת מגיעה לאחר שהמפגינים איימו לתלות את מייק פנס. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מייק פנס היה בדרכו לחדר מאובטח, כאשר תומכיו האנרכיסטים של טראמפ התקרבו לגבעת הקפיטול ושמע קריאות "לתלות את פנס", תוך שטראמפ מתעלם ולא מתעניין בשלום סגנו.

הסנאטור צ'אק שומר, ויושבת ראש הבית ננסי פלוסי, לחצו על פנס ביום חמישי האחרון להכריז על טראמפ כבלתי כשיר לתפקיד לאחר שעודד את הקהל 'להילחם' רגע לפני שההמון הסתער על הקפיטול.

סגן הנשיא סירב לקבל את שיחותיהם והוא לא דיבר בפומבי על כך מאז אירועי יום רביעי, מה שהוביל את הדמוקרטים להתחיל בהליך הדחה כאופציה חלופית להדיח את טראמפ מתפקידו.

אך הדיווח על כך עורר שיח רב בארה"ב, כשנחשף שפנס היה מוגן בבונקר עם משפחתו במהלך מהומת בבניין הקפיטול וטראמפ לא טרח לבדוק אם פנס מאובטח דיו.

משפחת פנס הצליחה לשמוע מתוך מקום המסתור את ההמון הזועם צועק "איפה מייק פנס" בזמן שהם הסתערו לתוך הבניין. טראמפ ופנס לא דיברו מאז ההתקפה האלימה על גבעת הקפיטול, כך דיווחה רשת CNN.

FBI הפגנות אלימות הפגנות תמיכה דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד