י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתום היערכות נרחבת

מכבי פתחה את מתחם חיסוני הקורונה במודיעין עילית

מכבי, מובילת שירותי הבריאות בישראל, פתחה את מתחם החיסונים נגד קורונה במודיעין עילית שיאפשר היקף חיסונים נרחב לטובת החברים. החיסון ניתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום תור מראש. ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי אירח במתחם את ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן, שהודה להנהלת מכבי על הירתמותה המהירה לספק לתושבי העיר את חיסוני הקורונה ביעילות ובנגישות, ואמר כי "מכבי מובילה בשירות ובמקצוענות במודיעין עילית"

 מכבי פתחה את מתחם חיסוני הקורונה במודיעין עילית
מתחם החיסונים במודיעין עלית צילום: יח"צ

עם השלמת ההיערכות המקדימה למבצע החיסונים הנרחב לטובת תושבי מודיעין עילית, פתחה מכבי את מתחם החיסונים נגד נגיף הקורונה בעיר. המתחם החדש יאפשר לתושבים קבלת חיסונים ביעילות ובנגישות, ויעניק שירות מתקדם ומותאם לטובת חברי מכבי. פתיחת מתחם החיסונים מהווה בשורה של ממש עבור תושבי העיר, שמעתה יוכלו להתחסן בקרבת מגוריהם ובנוחות מרבית. היענות תושבי העיר לביצוע החיסונים תביא להורדת התחלואה ותסייע בחזרה המהירה לשגרה.

ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן, שהגיע לפתיחת המתחם החדש והמתקדם, התקבל ע"י ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, הודה להנהלת מכבי על ההירתמות המהירה שתספק לתושבי העיר את חיסוני הקורונה ביעילות ובמקצועיות. "אני רוצה לשבח את הצוותים הרפואיים על שירות נפלא ומסירות למען התושבים. מכבי מובילה בשירות ובמקצוענות במודיעין עילית, ובהזדמנות זו ברצוני להודות למנהל המרחב מר אלון שוורין שפועל ללא לאות למען החברים, ותודה מיוחדת לר' נחמן ניימן, מתאם קשרי הקהילה וחבר מועצת העיר, שעושה את שליחתו עם לב ונשמה".

ראש העיר הוסיף כי ידאג להוציא קריאה טלפונית לתושבי העיר, על מנת לעודד את ההתחסנות בקרב אוכלוסיות היעד שהוגדרו על ידי משרד הבריאות.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל: "מבצע החיסונים הינו רגע היסטורי עבור תושבי העיר מודיעין עילית ועבור המדינה כולה. זוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה, שבו יש למעלה מ- 600,000 חברים.  כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון בטוח, ואנו במכבי פועלים על מנת להבטיח את מתן החיסונים בצורה היעילה והנגישה ביותר, מתוך אמונה ותקווה שבקרוב נוכל לשוב יחד לשגרת החיים הברוכה. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה והמחויבות שלו למען ציבור התושבים בעיר".

מנהל המרחב מר אלון שוורין: "אנו רואים חשיבות רבה בביצוע חיסונים נגד נגיף הקורונה בהיקפים נרחבים, ומכבי נרתמה כדי לאפשר לתושבים לקבל את החיסונים בזמינות מרבית. היענות התושבים חשובה למיגור הנגיף והשלכותיו, ולכן נאפשר את מתן החיסונים בהתאם להוראות משרד הבריאות באופן ממוקד ומדויק. אני מודה לצוותים המסורים על פעילותם הענפה שהביאה לפתיחת מתחם החיסונים במודיעין עילית".

מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר: "אני מודה להנהלת מכבי, והצוות הנפלא שעושים עבודת קודש ממש, ותודה מיוחדת לראש העיר שעומד לימיננו בכל עת".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד