י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עשיתי טעות"

נתפס במהירות מופרזת ונמצא חולה קורונה • צפו

תושב אריאל שיצא מביתו לנסיעה למרות שאובחן כחיובי לקורונה, נתפס על ידי שוטרי אגף התנועה לאחר שנסע בכביש 5 במהירות מופרזת | הוא נקנס ב-5,000 שקלים, הוחזר לביתו וזומן לחקירה בתום תקופת הבידוד | צפו בתיעוד

מחסום משטרתי, ארכיון
מחסום משטרתי, ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שוטרי אגף התנועה שהיו אתמול (שני) בפעילות אכיפת עבירות תנועה בכביש 5, הופתעו לגלות כי נהג שנעצר לאחר שנסע במהירות מופרזת, הינו חולה קורונה מאומת שמפר בידוד. תיעוד ממצלמות בגוף של השוטרים מציג את הרגעים לאחר שנתפס. "עשיתי טעות, אני אחזור הביתה", הוא נשמע אומר לשוטר.

החולה, בשנות ה-30 לחייו תושב העיר אריאל, נתפס כשבנו הקטן שוהה עמו ברכב. בתיעוד הוא נראה מסביר לשוטרים כי הוא בדרכו לבצע בדיקת קורונה. לנהג נרשם דו"ח על נהיגה בגין מהירות מופרזת והוא נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד. יחד עם זאת הוא זומן לחקירה בתום תקופת הבידוד.

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל", מסרה המשטרה, "משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

בתוך כך, ביממה החולפת נרשמו ע"י השוטרים 4,584 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות  - 2,810 - נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת. 1,393 דו"חות ניתנו בגין אי עטית מסיכה, 62 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 91 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 166 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

במשטרה מציינים כי היחידה האווירית של פועלת בימים האחרונים באופן מוגבר וממוקד, בדגש למניעת התקהלויות ויצירת תמונת מצב אווירית ורחבה לכוחות בשטח בדבר עומסי תנועה וחריגים.

בנוסף, אתמול ערכו השוטרים ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-3,450 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 140 אזהרות, וב-110 מקומות בוצע דילול קהל. 9 בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-2,000 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-5,627 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

 

קורונה אכיפה קנס בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד