י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המחוסן המיליון

בתוך שלושה שבועות: מספר המחוסנים בכללית חצה את המיליון

למעלה ממחצית המתחסנים בישראל חוסנו בכללית • כללית נערכת להרחבת מבצע החיסונים בהתאם להנחיית משרד הבריאות ותחל בחיסון מורים ואוכלוסיות נוספות • הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית: "היקף מבצע החיסונים של כללית מדהים ומלמד על היכולות של ארגון הבריאות הגדול בישראל"

בתוך שלושה שבועות: מספר המחוסנים בכללית חצה את המיליון
שר הבריאות בכללית צילום: יח"צ

מבצע החיסונים הארצי נגד קורונה של מדינת ישראל נכנס לשלב השני ובמקביל לתחילת מתן המנה השנייה למחוסנים הראשונים מציינים בכללית נקודת ציון דרמטית במאבק למיגור מגפת הקורונה כאשר סך המתחסנים במנה הראשונה בכללית חצה את רף המיליון תוך שלושה שבועות בלבד.

מדובר בנתון שיא המוכיח את היכולות המתקדמות של ארגון הבריאות הגדול בישראל, האחראי לבריאותם של למעלה ממחצית האוכלוסייה ועל שליש ממערך האשפוז בישראל ומוביל את הבריאות בציבור החרדי.

ביום ראשון חוסן מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון במנה השנייה של חיסון הקורונה ובכך פתח את השלב השני של מבצע החיסונים הגדול. פרופ' דודסון בירך את הצוותים על עבודתם ועשייתם בחיסון מאות האלפים מלקוחות כללית במהירות שיא.

כבר בימים הקרובים כללית תחל בחיסון מורים לפי רשימות שיתקבלו ממשרדי הבריאות והחינוך ובמקביל נערכת להרחבת המבצע לאוכלוסיות נוספות בהתאם לנחיות שיקבע משרד הבריאות.


מתחסנים בכללית • קרדיט: יח"צ

בכללית מבהירים כי מי שקיבלו את המנה הראשונה של החיסון יקבלו גם את המנה השנייה במועד שנקבע או שייקבע להם (אלא אם חלו בקורונה לאחר קבלת המנה הראשונה). מי שיש להם תור למנה הראשונה אבל עדיין לא קיבלו אותה - יקבלו את שתי המנות במועדים שנקבעו או שייקבעו. כמו כן ניתן יהיה לקבוע תורים חדשים למנה הראשונה כאשר יגיע מלאי של חיסונים לארץ.

בכללית יצרו קשר עם הלקוחות שנכללים באוכלוסיות היעד הרלוונטיות ויציעו להם לקבוע תורים. למי שקיבלו שתי מנות חיסון תונפק "תעודת חיסון קורונה זמנית", 7 ימים לאחר קבלת המנה השנייה תונפק מטעם משרד הבריאות תעודת התחסנות ("דרכון ירוק"), שתאפשר הקלות.

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית: "היקף מבצע החיסונים של כללית מדהים ומלמד על היכולות של ארגון הבריאות הגדול בישראל. אנו ערוכים לתת את המענה הנדרש לכלל לקוחותינו בכל הערים כולל בערים ובשכונות החרדיות בכל רחבי הארץ. צוותי כללית עומדים הכן לשירות הלקוחות שמתבקשים לקבוע תור ולבוא להתחסן למען בריאותינו ולהשבת השגרה הברוכה".

שירותי בריאות כללית חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד