י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"בא רק לארבע שנים"

חולדאי מסביר מדוע לא השיב לקריאת גנץ

יו"ר מפלגת הישראלים הגיע לאולפן 'כאן 11' והתייחס לניסיונות הפיוס של בני גנץ: "היה פה אלמנט של טעות, אני מניח שכולם מדברים עם כולם כמו תמיד. ברגע שהוא טעה אני מקווה שהוא גם הבין מה הוא צריך לעשות - והוא יעשה את זה. כל היתר צריך לעשות בהידברות"

חולדאי מסביר מדוע לא השיב לקריאת גנץ
רון חולדאי בראיון לכאן 11 צילום: מתוך שידורי כאן 11

יושב ראש מפלגת 'הישראלים' ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי הגיע הערב לריאיון ב'כאן 11' והתייחס למירוץ שלו לזירה הארצית, בדגש על נקודת מבטו על המתרחש בחלק השמאלי של המפה הפוליטית בישראל.

בראשית דבריו התייחס חולדאי לפנייה ה"בומבסטית" של גנץ לאיחוד במחנה השמאל, בדמות זימון שנשלח במייל לכל ראשי הסיעות, "לא השבתי למייל, וגם הזימון ירד, פוליטיקה לא מנהלים כמו אסיפת קיבוץ, באים מכניסים את כולם לחדר עד שיצא עשן לבן", אמר חולדאי.

עוד הוסיף חולדאי והבהיר: "היה פה אלמנט של טעות, אני מניח שכולם מדברים עם כולם כמו תמיד. ברגע שהוא טעה אני מקווה שהוא גם הבין מה הוא צריך לעשות - והוא יעשה את זה. כל היתר צריך לעשות בהידברות".

גם נושא הגבלת משך כהונתו של ראש הממשלה בישראל עלה בריאיון, "כשאני אהיה ראש ממשלה, אני בא רק לארבע שנים" הצהיר חולדאי, ונימק: "הגבלת קדנציות בממשלה היא דבר שחייבים לעשות אותו להגנת הדמוקרטיה במדינת ישראל. כאשר במדינה בוחרים ראש ממשלה פעם אחר פעם נוצר תהליך של סיאוב", הדגיש.

יצויין כי חולדאי לא היחיד המריץ את נושא הגבלת משך הכהונה, גם גדעון סער הצהיר כי יפעל להגבלת משך הכהונה של ראש הממשלה בישראל ל-2 קנדציות בלבד.

רון חולדאי בני גנץ גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד