י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איחוד באמירויות

שתי משפחות חרדיות מתימן-לונדון התאחדו באבו דאבי

משפחה חרדית מתימן אוחדה על אדמת האמירויות ימים ספורים לפני ההכרזה על הנרמול באוגוסט האחרון אחרי נתק שנמשך למעלה מ-21 שנים. בימים האחרונים התאחדה משפחה חרדית נוספת אחרי 15 שנה

שתי משפחות חרדיות מתימן-לונדון התאחדו באבו דאבי
איחוד משפחות תימניות באמירויות צילום: משרד התקשורת באבו דאבי

הרשויות באיחוד האמירויות הפגישו לאחרונה שתי משפחות יהודיות תימניות לאחר נתק של 15 ו-21 שנה.

איחוד האמירויות הביאו לאיחוד מחדש של שתי משפחות יהודיות מתימן עם שאר קרוביהם וחבריהם הנמצאים בלונדון, הם נפגש על אדמת האמירויות, אחת מהן לאחר נתק של יותר מ-21 שנה והשנייה במשך 15 שנה.

המשפחה הראשונה כללה 15 אנשים, כאשר הסבא והסבתא ואחד הדודים נסעו מתימן לאיחוד האמירויות, מלונדון הגיעו 12 אנשים ביניהם 5 ילדים כדי להיפגש על אדמת האמירויות, לאחר פרידה בת 21 שנה.

המשפחה התימנית השנייה, המורכבת מחמישה בני משפחה אוחדה גם היא בימים האחרונים, כאשר הורים ושני ילדיהם הגיעו מתימן לאמירויות כדי להיפגש עם שאר בני המשפחה שהמתינו להם באמירויות לאחר פרידה שנמשכה יותר מ-15 שנה.

המשפחות התרגשו ובכו משמחה, הם הביעו את תודתם להנהגת איחוד האמירויות הערביות על היוזמה ההומניטרית, והמאמץ לאסוף באבו דאבי את בני המשפחה לאור המצב שעובר העולם עקב התפשטות נגיף הקורונה.

ישראל פאיז, בן למשפחה הראשונה, אמר לתקשורת האמירתית, כי "המאמצים של איחוד האמירויות הערביות לאיחוד משפחות הם כמו חלום עבור כולנו, זהו ימי חג למשפחה שאיבדה תקווה לאחר שלא הצליחה להתאחד למשך 21 שנה".

יוסף חביב, בן משפחה נוסף אמר, "אני לא יכול לתאר את תחושתי היום, אני תוהה אם אנו חיים בחלום או מציאות, איחוד האמירויות הביאו אותנו למצב שלא נשכח אותם לכל החיים, אני מביע את תודתי העמוקה לאנשי איחוד האמירויות על העמדה ההומניטרית הנדיבה הזאת".

אהרון סאלם, בן למשפחה השנייה אמר כי "איחוד האמירויות וההנהגה הביאו לאיחוד המשפחה לאחר פרידה שנמשכה יותר מ-15 שנה, זה דבר הומניטרי אצילי שיישאר בליבנו כל עוד אנו חיים".

משפחות חרדיות תימן איחוד האמירויות איחוד משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד