י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טנק תקף בתגובה

אש נפתחה לעבר לוחמי צה"ל בגבול הרצועה

טנק של צה"ל תקף לפני זמן קצר עמדה של ארגון חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי צלפים שבוצע מוקדם יותר לעבר כלי הנדסי של הצבא | לא היו נפגעים בתקרית

אש נפתחה לעבר לוחמי צה"ל בגבול הרצועה
הכלי ההנדסי שנפגע צילום: רשתות ערביות

מחבלים פלסטינים פתחו בירי לעבר לוחמי צה"ל שפעלו בגבול רצועת רצועת סמוך ליישוב כיסופים. לפחות קליע אחד פגע בדחפור של הצבא אך לא חדר את הזכוכית המשוריינת. למרבה הנס, לא היו נפגעים בתקרית. כלי התקשורת ברצועה דיווחו כי צה"ל תקף עמדת חמאס בתגובה לירי. בצה"ל אישרו את הפרטים.

האירוע התרחש במהלך פעילות הנדסית שגרתית של הצבא בגבול רצועת עזה. מוקדם יותר דיווחו הפלסטינים כי צה"ל קורא לחקלאים להתרחק מגדר המערכת.

על הדיווחים רצועה, הצבא פיזר מנשרים ובו הבהיר לחקלאים שעליהם להרחיק את הגידולים. "חקלאי, גידולך חרג מעבר למרחק המותר לעבודה חקלאית. נא להזיז את כל הגידולים והציוד בתוך זמן קצר נפעל להסרתם", נכתב באחד המנשרים.

המנשר שפיזר צה"ל/צילום: רשתות ערביות

מדובר צה"ל נמסר בתחילה כי התקבל "דיווח על ירי לעבר כלי הנדסי שעבד סמוך לגדר המערכת בצידה המערבי בדרום רצועת עזה. אין נפגעים לכוחותינו. הפרטים בבדיקה".

בהמשך, אישר צה"ל כי טנק תקף עמדת חמאס בתגובה לירי לעבר הלוחמים. "בהמשך לדיווח", נמסר בהודעת הצבא, "לפני זמן קצר נורו מספר קליעים לעבר כלי הנדסי במהלך פעילות חישוף הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת בדרום רצועת עזה".

"בתגובה לירי, טנק של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס. אין נפגעים לכוחותינו, נגרם נזק קל לכלי".

צה"ל גבול רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד