י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לא לוקחים סיכונים

לאחר האיום ברצח: אבטחה הוצמדה לעמית סגל

בחברת החדשות נראה שלא מסתפקים ב'בדיקה הפסיכיאטרית' אותה יערכו לחשוד שאיים לרצוח את הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל והצמידו לו אבטחה מטעמם

לאחר האיום ברצח: אבטחה הוצמדה לעמית סגל
עמית סגל צילום: Moshe Shai/FLASH90

לא לוקחים סיכונים: לאחר שבתחילת השבוע הופץ סרטון בו נראה אדם שככל הנראה לוקה בנפשו, בעל חזות חרדית, מאיים לרצוח אנשים בסכין חדה ארוכה שרכש, פורסם היום כי הוצמדה אבטחה לפרשן חדשות 12 וידיעות אחרונות עמית סגל, אחד המאוימים על-ידי החשוד.

"בשים לב למצבו הרפואי, כפי שהדברים מצטיירים מהתנהגותו מהסרטונים, דומה שניתן להורות על שחרורו של המשיב – לאחר שיובא לבדיקה פסיכיאטרית" נאמר בהחלטת בית המשפט בהארכת המעצר של החשוד, בחברת החדשות נראה שלא מסתפקים ב'בדיקה הפסיכיאטרית', כך על פי הדיווח ב'סרוגים'.

כזכור, ביום ראשון השבוע נעצר תושב ירושלים בחשד לאיום ברצח על הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל ואנשים נוספים, על פי הדיווח, החשוד, אדם הלבוש כחרדי ואב לילדים, העלה סרטון לרשת החברתית 'טיקטוק' ובו הוא מציג סכין מאיימת שרכש, כשהוא מאיים ברצח על מספר אנשים ובהם כאמור עמית סגל.

החשוד אינו בריא בנפשו וכבר נעצר בעבר בעוון איומים ברצח ואלימות כלפי אישים שונים. ביום ראשון כאמור נעצר החשוד והובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. לאור המסוכנות הרבה החליט בית המשפט להאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים.

עמית סגל אבטחה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד