ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עמדות חמאס הותקפו

תוך שעות: ירי נוסף לעבר כוחות צה"ל בגבול הרצועה

ירי צלפים נוסף נפתח לפני זמן קצר לעבר כלים הנדסיים של צה"ל בדרום רצועת עזה, שעות בודדות לאחר שהתרחש אירוע דומה | טנקים של צה"ל תקפו בתגובה שתי עמדות של ארגון הטרור חמאס

תוך שעות: ירי נוסף לעבר כוחות צה"ל בגבול הרצועה
הכלי ההנדסי שנפגע צילום: רשתות ערביות

כשעתיים לאחר שאש נפתחה לעבר כוחות צה"ל בגבול רצועת עזה, לפני זמן קצר (רביעי) דיווחו לוחמים כי בוצע לעברים ירי, בפעם השנייה, בעת שעסקו בפעילות הנדסית סמוך לגדר המערכת. קליעים פגעו בכלי הנדסי של הצבא. מצה"ל נמסר כי טנק של תקף עמדות בתגובה לירי נוסף לעבר כלי הנדסי.

התקיפות בוצעו לעבר שתי עמדות נוספות של ארגון הטרור חמאס בסמוך לנקודת הירי. אין נפגעים לכוחותינו. "לפני זמן קצר זוהה ירי נוסף לעבר כלי הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת בדרום רצועת עזה", נמסר בהודעת דובר צה"ל.



כזכור, מחבלים פלסטינים פתחו בירי לפני הצהריים לעבר לוחמי צה"ל שפעלו בגבול רצועת רצועת סמוך ליישוב כיסופים. לפחות קליע אחד פגע בדחפור של הצבא אך לא חדר את הזכוכית המשוריינת. למרבה הנס, לא היו נפגעים בתקרית. כלי התקשורת ברצועה דיווחו כי צה"ל תקף עמדת חמאס בתגובה לירי. בצה"ל אישרו את הפרטים.

האירוע התרחש במהלך פעילות הנדסית שגרתית של הצבא בגבול רצועת עזה. מוקדם יותר דיווחו הפלסטינים כי צה"ל קורא לחקלאים להתרחק מגדר המערכת.

על פי הדיווחים רצועה, הצבא פיזר מנשרים ובו הבהיר לחקלאים שעליהם להרחיק את הגידולים. "חקלאי, גידולך חרג מעבר למרחק המותר לעבודה חקלאית. נא להזיז את כל הגידולים והציוד בתוך זמן קצר נפעל להסרתם", נכתב באחד המנשרים.

 

ירי עזה תקיפה טנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד