י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נחבלה בראשה

ילדה נפגעה מרכב בבני ברק, מצבה בינוני

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב חברון בבני ברק לאחר שילדה כבת 12 נפגעה מרכב בעת שחצתה את הכביש | היא פונתה לבית החולים במצב בינוני עם חבלות בראשה

ילדה נפגעה מרכב בבני ברק, מצבה בינוני
זירת תאונה בב"ב צילום: איחוד הצלה

בתאונת דרכים שהתרחשה היום בצהריים (רביעי) בבני ברק נפגעה ילדה כבת 12 באורח בינוני. התאונה אירעה ברחוב חברון בעיר, בעת שהילדה חצתה את הכביש ונפגעה מרכב חולף. היא פונתה לבית החולים עם חלות בראשה.

בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בבדיקת הנסיבות. "הגענו לתאונת דרכים בה נפגעה הולכת רגל מרכב ונחבלה בראשה", סיפרו חובשי הצלה ישראל זילברברג ונחמן לוי, "יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבוע וחבישות.

לדבריהם, "היא פונתה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה". איציק בנזימן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב. הענקנו לה סיוע ראשוני ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

יוני צדוק חובש נוסף של איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני הוסיף: "תוך כדי נסיעה באופניים החשמליים של איחוד הצלה נשמעו זעקות לעזרה מעוברי אורח שנתקלו בילדה שנפגעה מרכב. עצרתי מיידית לסייע לה תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום חובשים נוספים וניידת טיפול נמרץ".

תאונת דרכים ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד