י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עד 10 ניסיונות

מנפלאות הביטקוין: שכח את הקוד ויפסיד כ-220 מיליון דולר

לסטפן תומאס, מתכנת יליד גרמניה המתגורר בסן פרנסיסקו, נותרו רק שני ניחושים כדי להיזכר בסיסמא ששווה נכון להשבוע כ-220 מיליון דולר. הסיסמה היקרה תאפשר לו לפתוח כונן קשיח קטן, המכונה IronKey, המכיל את המפתחות הפרטיים לארנק דיגיטלי המכיל 7,002 מטבעות ביטקוין

מנפלאות הביטקוין: שכח את הקוד ויפסיד כ-220 מיליון דולר
נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

לסטפן תומאס, מתכנת יליד גרמניה המתגורר בסן פרנסיסקו, נותרו רק שני ניחושים כדי להיזכר בסיסמא ששווה נכון להשבוע כ-220 מיליון דולר.

הסיסמה היקרה תאפשר לו לפתוח כונן קשיח קטן, המכונה IronKey, המכיל את המפתחות הפרטיים לארנק דיגיטלי המכיל 7,002 מטבעות ביטקוין. אמנם מחיר הביטקוין ירד בחדות בתחילת השבוע, אך הוא עדיין גבוה ביותר.

סטפן שכח לפני שנים את הדף עליו רשם את הסיסמה עבור ה- IronKey שלו, המאובטח באופן שהכונן מאפשר למשתמשים עד עשרה ניחושים לפני שהתוכן ננעל לנצח. הוא כבר ניסה שמונה מנוסחי הסיסמה הנפוצים ביותר שלו אך ללא הועיל. כך על פי הדיווח ב'ניו יורק טיימס'.

תומאס עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מקווה שאחרים יכולים ללמוד מהטעויות שלי. בדקו את הגיבויים שלכם באופן קבוע כדי לוודא שהם עדיין עובדים. גרם של ראיית הנולד יכול היה למנוע עשור של חרטה".

עוד דווח ב'ניו יורק טיימס' כי ההערכה שישנם כ-140 מיליארד דולר בארנקים דיגיטליים שאבדו או נתקעו בצורה כזו או אחרת.

ביטקוין סיסמא כונן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד