י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האוטו לא מניע?

טיפים לרכישת מצבר אמין

מצבר ברכב הינו בין הגורמים החשובים והמהותיים ביותר לתפקוד תקין של הרכב לתקופת זמן ממושכת. בחירה נכונה של מצבר חדש והחלפה בזמן הנכון – יבטיחו לכם שהרכב שלכם ימשיך לשרת אתכם בצורה תקינה לאורך זמן. מה צריך לבדוק לפניי? כל התשובות במאמר הבא

טיפים לרכישת מצבר אמין
מצבר צילום: FREEPIK

אף פעם זה לא נחמד להיתקע עם אוטו שלא מניע, זה תופס אותנו תמיד שאנחנו ממהרים ולא מוכנים. אורך חיים ממוצע של מצבר הוא בין שלוש שנים לארבע שנים. קיימים מגוון שירותים של מצברים הנמכרים בישראל ולפיכך יש לבדוק מה השירות שיספק לכם את התמורה הטובה ביותר. בטיפול נכון ובקנייה ממותג מוכר ואמין, תוכלו להיות רגועים שאתם נוסעים בבטחה בכביש. הפרמטרים החשובים ביותר לפני רכישה של מצבר חדש:

התאמה של סוג המצבר לרכב

הרכבים השונים הינם בעלי מידה שונה של צריכת זרם חשמלי, מצבר 60 אמפר מתאים לרכבי מאזדה ויונדאי ולעומת זאת, מצבר 40 אמפר (שהוא קטן יותר) יתאים לקיה פיקנטו ולסוזוקי אלטו. לפיכך, ישנם מספר פרמטרים שעליכם לבדוק ברכישה של מצבר חדש לרכב: מהו קיבול האמפר המתאים, מה הגודל המתאים (גובה, אורך, רוחב), מה זרם ההתנעה הדרוש וכדומה.

בכדי להיות בטוחים שאנחנו מרכיבים את המצבר הנכון, ניתן לבדוק בהוראות היצרן שבספר הרכב. בנוסף, ניתן לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק מה המצבר שמורכב לנו כיום ברכב ולהזמין את אותו אחד ולחילופין – להתייעץ עם מומחה בהחלפת מצברים לרכב ויתאים את המצבר הנכון.

תוקף אחריות

איכות המצבר הינו הפרמטר מהחשובים ביותר. בבחירת מותג המצבר ממנו תרכשו, איכות המוצר היא זו שתקבע את תפקוד המערכות החשמליות שברכב וביכולת שלו לשרת אותנו למשך שנים ארוכות. קיים מגוון רחב של חנויות מצברים ומותגי מצברים, האסמכתא שתענה לכם האם המותג הוא אמין זה במידה והחברה מספקת תעודת אחריות מקורית ולכמה זמן היא מעניקה אחריות למוצר.

במידה ותעשו בדיקה לפני שתרכשו את המצבר החדש ( ברחבי הרשת או התייעצות עם גורמים שמוסמכים) תשפיע על אופן התפקוד שלו לאורך שנים ומסיבה זו, חשוב להכיר את מותגי המצברים המובילים בישראל ומה הסטנדרטים של כל אחד מהם להתאמה אידיאלית של מצבר לרכב שלכם.

שמירה נכונה על המצבר

בהתאם לאקלים ולמזג האוויר במדינה, מותאמים המצברים לכל רכב, בכדי שאורך החיים שלהם יהיה בריא וארוך. במדינות קרות ( לדוגמא קנדה ) המצבר יהיה מותאם לקור הקיצוני ולעומת זאת, בישראל המצבר מותאם לחום קיצוני ( לדוגמא בחודשים יולי אוגוסט ). לפיכך, בתקופות חמות במיוחד, חשוב להחנות את הרכב שלכם בתוך מקום מוצל (חניון תת קרקעי) ובכך לשמור ולהאריך את חיי המצבר.

שירות החלפת מצבר עד הבית – מזמינים ממקצוענים

במידה ואתם תקועים ולא מצליחים להניע את הרכב שלכם, תוכלו להזמין את שירות החלפת מצברים של שיא מצברים עד הבית, יגיעו עד אליכם ולאיפה שתבקשו עד 60 דקות מרגע ההזמנה. החברה שולחת מתקינים מקצועיים עם ניסיון וותק מעל 15 שנים ואלפי לקוחות מרוצים. השירות הוא ללא תוספת תשלום ובלי עלויות של התקנה והגעה.

מצבר מצבר לרכב מצבר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד