י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עקב ההחמרה התחלואה

בבית החולים אוסרים על כניסת מבקרים

"עקב העלייה החדה בתחלואה וכדי להגן על המטופלים ועל צוות המרכז הרפואי, החל מה 13.1.21, לא תותר כניסת מבקרים למחלקות המרכז הרפואי. איסור כניסת מבקרים בתוקף עד להודעה חדשה". כך פרסמה הנהלת ביה"ח פדה פוריה בטבריה

בבית החולים אוסרים על כניסת מבקרים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בעקבות העלייה בתחלואה, המרכז הרפואי פדה-פוריה שבעיר טבריה סוגר את המחלקות לכניסת מבקרים - כך נמסר הערב (רביעי) מבית החולים.

בהודעה שפרסמו לציבור כתבו במרכז הרפואי כי "עקב העלייה החדה בתחלואה וכדי להגן על המטופלים ועל צוות המרכז הרפואי , החל מה 13.1.21, לא תותר כניסת מבקרים למחלקות המרכז הרפואי. איסור כניסת מבקרים בתוקף עד להודעה חדשה".

ד״ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי אמר כי "אנחנו בעיצומו של הגל הקשה ביותר שידענו, והעלייה בהיקף התחלואה מדאיגה מאד. אנו אחראים בראש ובראשונה לבריאותם של המטופלים שלנו ושל הצוות המטפל. במצב הקיים אנחנו נאלצים למנוע כניסת מבקרים בכדי להגן עליהם מכל חשיפה אפשרית".

כזכור, באופן חריג במיוחד, ולנוכח העומס הכבד על המחלקות השונות בעקבות אשפוז חולי הקורונה המציפים את בית החולים, לפני יומיים ביקשו בבית החולים הדסה עין כרם לא להפנות חולים "רגילים" למיון בית החולים - אלא להעבירם להדסה הר הצופים.

בית חולים פוריה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד