י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רגעי השפל של גנץ

חולדאי שולל חיבורים - ב'יש עתיד' אופטימיים

רק בתחילת השבוע קרא שר הביטחון ומי שעד לא מכבר היה המועמד האולטימטיבי לראשות הממשלה - בני גנץ, לחבור יחד בכדי להביס את רה"מ נתניהו | חלק מהמפלגות שללו ותקפו את הקריאה | הבוקר מצטרף גם רון חולדאי ממפלגת 'הישראלים' ומפרסם את החלטתו בנושא

חולדאי שולל חיבורים - ב'יש עתיד' אופטימיים
רון חולדאי//בני גנץ צילום: פלאש90

שלושה ימים חלפו מאז הזמין יושב ראש כחול לבן בני גנץ את מפלגות המרכז - שמאל לפגישה לדון על חיבור אפשרי במטרה להביס את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך עד כה אף אחד מראשי המפלגות לא נענה לקריאתו.

בינתיים אפילו ירון זליכה מסרב להיפגש עם גנץ, בישראל ביתנו ובתל"ם קוראים לו לפרוש מהחיים הפוליטיים, ואחרים אמרו כי לא ינהלו את המגעים באמצעות התקשורת.

הבוקר (חמישי) אמר יושב ראש מפלגת 'הישראלים'' רון חולדאי כי הוא לא יישב עם גנץ בסיעה אחת, "אני פוסל רק את ביבי", אמר חולדאי, שציין כי "הסיכוי שאהיה עם בני גנץ באותה רשימה שואף לאפס".

מנגד, ב'יש עתיד', לא שוללים חיבור נוסף עם גנץ, למרות שהחיבור הקודם הסתיים בפיצוץ ופיצול, בראיון לגל"צ אמר היום יו"ר הסיעה חה"כ מאיר כהן, "יכול להיות שכחול לבן חוזרת. כנראה שיהיו חיבורים", תוך שהוא מציין כי ככל ויש מגעים, "הם לא נעשים בתקשורת".

אתמול התייחס רון חולדאי ממפלגת הישראלים לחיבורים בשמאל ומסר; "לאחר שמפלגת העבודה תבחר הנהגה חדשה, אציע ליו"ר החדש/ה לחבור אלינו כדי לבנות יחד אלטרנטיבה שלטונית ערכית וחזקה".

בני גנץ רון חולדאי יש עתיד תלם בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד