כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
התגלה קלונו ברבים

הזוי: התושבים הזועמים קשרו את ראש העיר לעץ

תושבים זועמים בעיר נידחת בדרום מקסיקו, קשרו את ראש העיר לעץ, כאשר זה הגיע לחנוך מיכל מי שתייה חדש שבנה ולטענתם תקול ואינו מפיק את תועלתו. ראש העיר ניסה לגמד את הסיפור, אך עם פרסום התיעודים התגלה קלונו ברבים

הזוי: התושבים הזועמים קשרו את ראש העיר לעץ
ראש העיר קשור לעץ צילום: Darinel Zacarias טוויטר

ראש עיר במדינת צ'יאפס שבדרום מקסיקו נקשר לעץ על ידי תושבים זועמים, שכעסו ממצבו הירוד של מיכל מים חדש שהוצב בעיר. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי ראש העיר אוסקר רמירז הציג ביום שני סדרה של פרויקטים ציבוריים שהובטחו לתושבי העיר פרונטרה קומפלפה.

נציגים של 11 קהילות המרכיבות את העיר, הנמצאת בסמוך לגבול עם גואטמלה, התעמתו עם ראש העיר על מצבה הרעוע של מערכת המים ובלהט הדברים קשרו אותו לעץ.

רמירז נראה בתיעוד שפורסם, כשהוא חובש מסכה, כשידיו מאחורי גבו וקשור לעץ. אדם שזוהה כחבר באגודה שכונתית הטיח בראש העיר כי הוא מזניח את מצבו של מיכל המים. "הוא הבטיח לנו שזו תהיה עבודה טובה עבור תושבי קומפלפה, אבל הכל היה מזויף כי מערכת המים לא עובדת טוב", אמר תושב לאתר El Sol de Mexico.

התושבים הזועמים ביקשו להשפיל את ראש העיר ושיתפו תמונות בהן הוא נראה קשור לעץ חסר אונים. ראש העיר מצידו ניסה להמעיט בחומרת המקרה, "הם לא קשרו אותי" טען, "הפגישה התקיימה עם אחד עשר נציגי שכונות בבניין העירייה כדי לסכם פרטים באשר לטיפול במי שתייה", אולם התיעוד מוכיח אחרת.

ה'דיילי מייל' מדווח כי התושבים טוענים שמדובר בבעיה ארוכת שנים שיש לטפל בה כראוי ושזו חייבת להיות בראש סדר העדיפויות. תושב המקום סיפר כי השכונות המרכיבות את העיר היו ללא מים במשך למעלה משבוע בגלל הטיפול במיכל המים. "זה לא הוגן, כי זהו מצרך חיוני שכולנו צריכים כדי לשרוד, להאכיל את עצמנו, להתרחץ ולהישאר בחיים", אמר התושב.

קשירה עץ ראש עיר מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד