י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסתכסך והורחק

רופאו היהודי של טראמפ הלך לעולמו בגיל 73

רופאו היהודי של טראמפ, שקיווה להתמנות לתפקיד הרם - הרופא הראשי של הבית הלבן, הלך לעולמו בגיל 73 כאשר נסיבות מותו לא ברורות לעת עתה. לאחר שסיפר בראיון פרטים אישיים על הנשיא, שלא אהב, הוא הורחק 

רופאו היהודי של טראמפ הלך לעולמו בגיל 73
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

הרולד בורנשטיין, הרופא שהכריז על דונלד טראמפ כ'נשיא הבריא ביותר', הלך לעולמו בגיל 73.

הרופא היהודי, תושב ניו יורק, הצהיר במכתב ב-2016 כי דונלד טראמפ הוא "באופן חד משמעי האדם הבריא ביותר שנבחר אי פעם לנשיאות", אך כעבור זמן הודה כי טראמפ כתב את המכתב, והוא רק חתם עליו.

דבר מותו פורסם אמש (חמישי) ב'ניו יורק טיימס' ללא שפורסמה סיבת המוות. הוא הותיר אחריו את רעייתו מליסה, ארבעה בנים ובת.

ד"ר בורנשטיין, היה רופאו האישי של טראמפ בין השנים 1980 ל-2017. הוא המשיך לטפל בטראמפ אחרי מותו של אביו, ד"ר ג'ייקוב בורנשטיין, איתו ניהל מרכז רפואי במנהטן.

ה'ניו יורק טיימס' מדווח כי כאשר טראמפ נבחר לנשיא בשנת 2016, קיווה ד"ר בורנשטיין להיות הרופא של הבית הלבן, אך הוא נדחה על ידי טראמפ לאחר שגילה ל'טיימס' כי הנשיא לוקח תרופות בכדי לגרום לשיערו לצמוח. הוא גם התלונן על המושבים הרחוקים לדעתו שהוקצו לו בטקס השבעתו של הנשיא.

אחרי השבעתו של טראמפ, אמר ד"ר בורנשטיין כי הוא מרגיש שנענש על כך שדיבר עם ה'טיימס'. לדבריו, רונה גראף, העוזרת הוותיקה של טראמפ וסגנית נשיא בכיר ב'ארגון טראמפ', התקשרה אליו לאחר מה שסיפר על הנשיא ואמרה לו: "אז אתה רוצה להיות רופא הבית הלבן? לא יקרה, אתה בחוץ".

דונלד טראמפ הרולד בורנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד