כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אדם X"

מנכ"ל פארלר טוען: טראמפ רצה להצטרף אלינו בשם בדוי

מנכ"ל חברת 'פארלר' שהוסרה השבוע מכל חנויות האפליקציות וכן מענן הגיבוי של 'אמזון', טוען כי הנשיא טראמפ שיסיים השבוע את תפקידו, שקל להצטרף לפלטפורמה האלטרנטיבית הדומה לטוויטר,  תחת שם בדוי לפני שנחסם

מנכ"ל פארלר טוען: טראמפ רצה להצטרף אלינו בשם בדוי
הנשיא טראמפ מחוץ לחדר הסגלגל צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ, שקל להצטרף לאפליקציית פארלר בשם הבדוי 'אדם X' לפני מספר חודשים, עוד לפני שנחסם בכל הרשתות החברתיות בשבוע האחרון. כך טוען מנכ"ל הרשת החברתית ג'ו מאץ'.

על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', מנכ"ל הפלטפורמה הדומה לטוויטר שהייתה פופולרית בקרב תומכי טראמפ, אמר את הדברים בבית המשפט, בו תבע את חברת 'אמזון' שהסירה את האפליקציה מהענן שלה ובכך הפכה אותה ללא זמינה, "אני מאמין שההחלטה שלהם להפסיק את השירות לפארלר התבססה, לא על דאגה לגבי ההסכם בינינו, אלא בין השאר לשלול מהנשיא טראמפ את האפשרות לפרסם את דבריו בפלטפורמה חברתית גדולה", כך אמר מאץ' בהצהרה שהוגשה ביום רביעי במסגרת התביעה הפדרלית של החברה שלו נגד 'אמזון'.

יחידת גיבוי הענן של 'אמזון' הסירה את 'פארלר' ביום שני, בגלל החשש מפני איומים ואלימות שמשתמשיה פרסמו בעקבות הפרעות בקפיטול בשבוע שעבר. האפליקציה של 'פארלר' הוסרה מחנויות הדיגיטל של אפל וגוגל ושירותי הענן של אמזון. מהלך שככל הנראה הביא להסרת 'פארלר' לצמיתות.

מאץ' לא סיפר מדוע טראמפ רצה להשתמש בשם בדוי ב'פארלר', אולם חברת 'אמזון' מסרה מטעמה כי "אין שחר לטענותיו של מאץ'. ענקית הטכנולוגיה מספקת שירותים ללקוחות בכל הקשת הפוליטית, אך מנכ"ל פארלר "לא היה מסוגל או לא היה מוכן" להסיר תוכן המעודד אלימות ולכן הפר את תנאי השירות של החברה". לשון התגובה.

דונלד טראמפ אמזון פארלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד