כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתכתשים ונהנים

חולדאי תקף את סער שהשיב 'תודה רון, תמשיך' • צפו

אינן דומות מערכות הבחירות בימים עברו, בהן הסתפקו המועמדים בשלטי חוצות ונאומי ככרות, למערכות הבחירות בעידן הטכנולוגי. מיטב המוחות והקמפיינרים משיקים מידי יום עוד ועוד סרטונים מושחזים, ולציבור נותר רק לצפות וליהנות מהצד

חולדאי תקף את סער שהשיב 'תודה רון, תמשיך' • צפו
הקמפיין של חולדאי צילום: מתוך הסרטון

מערכת הבחירות הנוכחית בה אנו נמצאים מאופיינת בריבוי מפלגות, ולאור כך גם ריבוי אינטריגות. ובעוד בימים עברו, בהם הסתפקו המועמדים בשלטי חוצות ונאומים בככרות, למערכות הבחירות בעידן הטכנולוגי. מיטב המוחות והקמפיינרים משיקים מידי יום עוד ועוד סרטונים מושחזים, ולציבור נותר רק ליהנות מהצד.

אתמול (חמישי) היה זה ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי הרץ לכנסת עם מפלגת 'הישראלים', שקיבל מידע כי אצל גדעון סער 'חונים' 5 מנדטים של אנשי שמאל, לצורך כך גויסו אנשי הקריאייטיב ליצירת סרטון שיחדד את היותם של גדעון סער ושותפיו אנשי ימין, ואין לשמאלנים מה לחפש ב'תקווה חדשה'.

תחת הכותרת 'כל האמת על גדעון סער, ושלא יעבדו עליכם - שוב' תקף הקמפיינרים של חולדאי: "פנים אמיתיות עם גדעון סער, גדעון נראה לכם פלורליסט, אבל הפנים האמיתיות של גדעון הם נציגי הימין האידאולוגי, ימין עמוק, אלקין, הנדל והאוזר שגנבו כבר את הקול שלכם בכחול לבן, ונתנו אותו לביבי".

"אה, וברוך הבא ליושב ראש מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, איש ארץ ישראל השלמה", תקפו יוצרי הסרטון, וסיכמו: "סער זה לא אתם, סער הוא לא באמת התקווה החדשה שלכם, יש לכם בית חדש, הצטרפו לישראלים, רק חולדאי ינהיג מהפך אמיתי".

גדעון סער לא נשאר חייב והגיב לציוץ של חולדאי שהכיל את הסרטון המושחז, "תודה רון, תמשיך".

חולדאי מצדו השיב: "בשמחה גדעון, תהנה מהמרכולים הפתוחים, אלה שלא הצלחת לסגור כשהיית שר הפנים".

בחירות 2021 גדעון סער רון חולדאי קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד