כ' אדר ב' התשפ"ד
30.03.2024
"אני לא קיימת"

הזוי: הוכרזה כמתה לפני 4 שנים ומנסה לשכנע שהיא חיה

אישה שהוכרזה כמתה בשנת 2017 מנסה עד עכשיו לשכנע את הרשויות שהיא חיה | בעקבות ההחלטה של בית המשפט להכריז עליה כמתה, רכבה הוחרם עבור חוב ושירותים קריטיים אחרים נמנעים ממנה 

הזוי: הוכרזה כמתה לפני 4 שנים ומנסה לשכנע שהיא חיה
משפט צילום: unsplash

אשה צרפתיה שהוכרזה כמתה רשמית לפני יותר משלוש שנים, מנסה עד עכשיו להוכיח שהיא בחיים.

האישה העונה לשם ז'אן פאוצ'יין, בת 58, לא רשומה כאשה בחיים במשרד הפנים הצרפתי מאז שבית משפט הכריז על מותה בשנת 2017

לאחר סכסוך משפטי ארוך שנים בו מעורבת עובדת לשעבר בחברת הניקיון של האשה, האשה לא מצליחה להגיע לפשרה בסכסוך, כי מצד אחד היא נחשבת מתה, מצד שני היא בחיים ולא יכולה להתקדם לעבר פתרון. בשיחה עם עיתונאים מקומיים אמרה פאוצ'יין שהיא פנתה לעורך דין שאמר לה שהעניין ייפתר במהירות, "אבל מכיוון שיש מאבק משפטי כלום לא הסתדר".

ה"דיילי מייל" מדווח כי הרשויות החרימו את מכוניתה בגלל חוב שלא שולם, חוב שהיא לא יכולה לשלם כי היא בעצם הוכרזה מתה, היא חוששת שהריהוט המשפחתי יהיה הבא בתור ויוחרם.

מעמדה של פוצ'יין מנע ממנה ומבעלה, שהוא היורש החוקי שלה יחד עם בנה להשתמש בחשבון הבנק המשותף שלהם. בנוסף, ההכרזה על מותה מנעה ממנה לקבל שירותים קריטיים אחרים מהרשויות.

כעת היא אומרת שהיא חיה בפחד מתמיד, ולא מעזה לעזוב את ביתה בכפר סנט ג'וזף, באזור הלואר דרומית מערבית לפריז הבירה. "אני כבר לא קיימת," היא אמרה בטלפון לסוכנות הידיעות AP. "אני לא עושה כלום, אני יושבת במרפסת וכותבת" היא כינתה את המצב כ'מקברי' (מוות).

מעמדה של האשה כמתה הוא תוצאה של החלטת בית המשפט בליון משנת 2017, שקבע את מותה למרות שלא הונפקה לה כל תעודת פטירה.

ההחלטה הגיעה בתום סכסוך משפטי עם עובדת חברת הניקיון לשעבר של האשה, שביקשה פיצויים לאחר שפוטרה מעבודתה לפני 20 שנה. לאחר סדרה של הליכים משפטיים, החלטות וערעורים, בית המשפט העליון בצרפת, דחה את התיק. עכשיו עורך דינה מנסה לערער שוב על מותה בתקווה להצליח ולהחזיר אותה אל ארץ החיים הבירוקרטית.

צרפת מוות בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד