י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במהלך אכיפה

האבן חדרה את החלון, השוטר נפצע בראשו • תיעוד

אכיפת הקורונה בבתי הכנסת ובמוסדות: כוחות משטרה הגיעו הבוקר לשכונת עזרת תורה בי-ם במטרה לפקח על הנחיות הבריאות בשכונה והותקפו באבנים | צפו

האבן חדרה את החלון, השוטר נפצע בראשו • תיעוד
הניידת שנפגעה צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה שהגיעו הבוקר (רביעי) לאכוף את תקנות הקורונה בשכונת 'עזרת תורה' בירושלים, הותקפו באבנים ובחפצים שהושלכו לעברו על ידי קיצוניים. ניידת משטרה שהשתתפה בפעילות, הותקפה במטר של אבנים ואחת מהן חדרה את החלון וגרמה לפציעה בראשו של שוטר.

יצוין, כי מדובר בעליית מדרגה מבחינת האלימות המופעלת כלפי שוטרים על ידי קיצוניים. בימים האחרונים פרצו מהומות במספר מקרים בערים החרדיות, עת הגיעו שוטרים לאכוף את תקנות הקורונה.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים שהוזעקו לפני זמן קצר לשכונת 'עזרת תורה' בירושלים בעקבות דיווח אודות הפרת תקנות הקורונה והסגר, הותקפו באבנים".

"אחת מהאבנים שהושלכו לעבר הניידת ניפצה את חלון הרכב ופגעה בראשו של השוטר שנזקק לטיפול רפואי", הוסיפו במשטרה.

כזכור, המשטרה ביצעה אמש (שלישי) פעילות אכיפה נגד מוסדות חינוך בעיר בית שמש והסעות שעשו דרכם לתלמודי תורה שפעלו בניגוד לתקנות. במהלך האכיפה, התגודדו עשרות אנשים סביב השוטרים ואף תקפו אותם בניסיון למנוע מעצרים של חשודים בהפרת הסדר.

לטענת המשטרה, במהלך האירועים, נזק נגרם לניידת משטרה ושוטרת הותקפה לאחר שביקשה לתת מסיכה לצעיר שלא עטה כזאת בניגוד לתקנות. מהמשטרה נמסר כי "הכוחות פעלו החל משעות הבוקר בעיר בית שמש כחלק מהמאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה וכנגד הפרת התקנות".

קורונה אכיפה תקיפת שוטר עזרת תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד