י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מותג משגשג

קרוקס מציגה צמיחה בינלאומית

בזכות הקורונה נעלי קרוקס נהפכו לנעליים המושלמות ל- 2020 עם מכירות שיא של כ- 1.4 מיליארד דולר עם צמיחה של כ- 12%, כשרבים היו סגורים בבתיהם בבידוד או סגר. החברה גם הרחיבה את היצע המוצרים שלה, כך שיכלול נעליים מעוצבות יותר

קרוקס מציגה צמיחה בינלאומית
קרוקס צילום: יח"צ

בזמן שחברות רבות לא מצליחות להתאושש מהמשבר, יש אחת שדווקא הרוויחה בגדול.  מדובר בחברת קרוקס כן כן המותג האמריקאי שנחת בישראל ב2005 עם הנעליים המעוררות לא מעט מחלוקות אופנתיות  - חלק אוהבים את סטייל נעלי הגומי שלהם וחלק ממש לא.

בזכות הקורונה נעלי קרוקס נהפכו לנעליים המושלמות ל- 2020 עם מכירות שיא של כ- 1.4 מיליארד דולר עם צמיחה של כ- 12%, כשרבים היו סגורים בבתיהם בבידוד או סגר. החברה גם הרחיבה את היצע המוצרים שלה, כך שיכלול נעליים מעוצבות יותר.

בשנת 2002 נחשפו לראשונה בארה"ב נעלי הקרוקס והדהימו את הצרכנים בבשורה חדשה שאי אפשר היה להתעלם ממנה - נעליים צבעוניות, קלות-משקל באופן יוצא דופן ונוחות בצורה בלתי רגילה. כבר אז היה ברור שקרתה מהפכה בתעשיית הנעליים ונולד עידן חדש של נעלי נוחות עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם.

מאז ועד היום נעלי קרוקס לא מפסיקות לייצר כותרות, אם בשל העובדה שהרכב החומר העיקרי ממנו הן עשויות הוא סוד מסחרי, וכבר שנים שאף אחד לא מצליח לייצר נעל דומה בקלילותה ובנוחות שלה, ואם בשל העובדה שהן כובשות את במות האופנה הגדולות בעולם.

במרץ 2018 חברת Crocs השיקה את ההמצאה החדשנית הגדולה ביותר שלה והיא טכנולוגיית  LiteRide.  הרפידות החדשות בטכנולוגיית LiteRide רכות יותר, קלות יותר וגמישות הרבה יותר מכל מוצר שקרוקס אי פעם ייצרה. השילוב של תמיכה בכף הרגל יחד עם ההרגשה שהרגל שוקעת בתוך ענן של רכות יוצר את הנעל הנוחה ביותר בשבילך.

את נעלי קרוקס ניתן לרכוש ברשת  weshoes יבואנית המותג.

https://www.weshoes.co.il

 

 

קרוקס נעלי בית קרוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד