י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שלחה מכתב תודה

ישבה במעצר והודתה לשוטרים: "אירוח 4.5 כוכבים"

אישה שישבה במעצר באי ונקובר שבקנדה, דירגה את תנאי מעצרה עם "ביקורת של 4.5 כוכבים" במכתב תודה אותו היא שלחה לשוטרים לאחר שחרורה

ישבה במעצר והודתה לשוטרים: "אירוח 4.5 כוכבים"
pixabay

אישה שנעצרה ושהתה כמה ימים במעצר בלנגפורד ונקובר בשבוע שעבר, שלחה כרטיס תודה לסוהרים ואף דירגה בחיוב את מקומות הלינה בתאי המעצר.

תחנת משטרת ווסט שור לא פרסמה מדוע האישה נעצרה, מאחר כי סיבת המעצר היתה מגלה מי האשה, הם אישרו שהיא נעצרה ושהתה "מספר ימים" במעצר בתחנת המשטרה.

"הייתי לחוצה להישאר איתכם במהלך הטיול שלי באי", כתבה האישה בכרטיס, "אבל רציתי להודיע ​​לכם שאני מעריכה עד כמה כולם מועילים ואדיבים". האשה ששלחה את הכרטיס כתבה תודה מיוחדת לארבעת "הסוהרים שעושים עבודה קשה ולעתים רחוקות הם זוכים להערכה מצד האנשים שבטיפולם" כתבה.

מכתב התודה של האישה

דוברת תחנת ווסט שור, ננסי סאגאר, אמרה כי היא לא יכולה לחשוב על מקרה אחר בו הסוהרים קיבלו כרטיס כזה ממישהו שעצרו והחזיקו במעצר. הכרטיס הראה "מידה אמיתית של מאמץ, שהיה ממש חביב", אמרה סאגאר. בכרטיס היה דירוג של תא המעצר של ארבעה וחצי כוכבים.

הדוברת אמרה כי "התרשמנו מאוד ושמחנו מהביקורת, העניין כאן הוא שאנחנו מתייחסים בכבוד לכולם, בגלל שאתה בכלא, עדיין יש לך את הזכויות שלך ואנחנו נכבד את זה".

קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד