י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מזעזע

לעיני האבא והילדים: חנה זלושינסקי השיבה נשמתה ליוצרה

האמא, מרת חנה זלושינסקי ע''ה לא חשה בטוב ביום חמישי האחרון, היא התלוננה על קשיי נשימה • כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את פטירתה מדום לב

לעיני האבא והילדים: חנה זלושינסקי השיבה נשמתה ליוצרה
משפחת זלושינסקי צילום: מתוך אתר קופת העיר

טרגדיה קשה, אין מילה אחרת לתאר את האסון שפקד את משפחת זלושינסקי בחודש האחרון. האמא, מרת חנה זלושינסקי ע''ה לא חשה בטוב ביום חמישי האחרון, היא התלוננה על קשיי נשימה, בעלה המסור ששהה לצידה חייג לכוחות ההצלה, אך תוך כדי השיחה הוא הבין שמשהו אינו כשורה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את פטירתה מדום לב, ככה פתאומי, ככה טראגי. פשוט לא יאומן, אשה צעירה בת שלושים וחמש בלבד הסתלקה לבית עולמה מדום לב, ככה בביתה שברחובות אל מול עיניהם הכלות של בעלה וילדיה הרכים. אסון בל יתואר.

ניתן לתרום כאן למשפחה שנמצאת בפני איום קריסה ממשי>>>

ההלוויה הייתה קורעת לב, בעלה האברך הרב שמואל זלושינסקי שליט''א מחשובי האברכים בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות נפרד מרעייתו בדמעות שליש, הילדים הרכים עמדו בסמוך למיטתה, הוזילו דמעות כמים על האמא היקרה שככה ברגע אחד הלכה לעולם שכולו טוב, וכאן בארץ החיים מותירה אותם כספינה מטלטלת בלב ים, בין הגלים הסואנים.

רק אתמול היא הייתה שם, בבית החמים, רק אתמול היא טפלה בילדים, שמונה במספר, רק אתמול היא הייתה בשיא כוחותיה, אבל אז ברגע אחד הכל השתנה, היא חשה קשיי נשימה, ורגע לאחר מכן היא השיבה את נשמתה ליוצרה לאחר דום לב, בבית, לצדו של בעלה וילדיה, טרגדיה כזו כבר זמן רב לא נשמעה במחוזותינו.

ניתן לתרום כאן למשפחה שנמצאת בפני איום קריסה ממשי>>>

האמא, חנה זלושינסקי ע''ה הייתה אשת חיל במלוא מובן המילה, היא הייתה הרוח החיה בבית, נתנה לבעלה לשקוד על התורה ועל העבודה, כשהיא מוסרת את נפשה למען הפרנסה, היא עבדה בניהול חשבונות, מכניסה את כל העול הכלכלי בין ידיה, ועושה הכל על מנת שבעלה וילדיה יוכלו ללמוד, כי זו הייתה שאיפתה כל ימי חייה.

כעת, בלית ברירה הבעל זועק לעזרה, הוא חייב שנעזור לו, בכדי שהוא יוכל לגדל את הילדים, להתמודד עם הקושי, עם הכאב, עם עול הפרנסה שנחת עליו במפתיע, עם הקושי שמסרב להעלם, עם הטרגדיה שאוכלת אותו מכל כיוון, מהזעקה שלו אסור, פשוט אסור לנו להתעלם, מצטרפים כעת לעזרת המשפחה האומללה. למען תינוקות של בית רבן.

ניתן לתרום כאן למשפחה שנמצאת בפני איום קריסה ממשי>>>

הרב זלושינסקי אלמנה ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד