י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא רוצה שהרבנים יקבעו"

מיקי לוי במתקפה: "סגירת מאה שערים ובני ברק תציל את האזרחים"

חבר הכנסת מיש עתיד במתקפה פוליטית משולבת נגד נתניהו והחרדים בנוגע להפרת ההנחיות. "אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יסגור את בני ברק ואת מאה שערים הוא מציל גם את אלו שגרים שם, וגם את שאר האזרחים האחרים" | "לנתניהו אין אומץ, הכול אצלו זה לפי שיקולים פוליטיים"

מיקי לוי במתקפה: "סגירת מאה שערים ובני ברק תציל את האזרחים"
מיקי לוי בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מאז תחילת התפרצות הקורונה בישראל, התחלואה ביישובים החרדים היא הגבוהה ביותר בעוד שמספר הדו"חות בהם נוטה להיות נמוך, כך טען הבוקר (רביעי) חבר הכנסת מיקי לוי ביש עתיד בשיחה עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ברדיו 103, לוי הוסיף ודחק במקבלי ההחלטות להחליט על סגר דיפרנציאלי וכך לטענתו ניתן יהיה להתמקד ולהפנות לחרדים הרבה יותר כוחות.

בדבריו תקף לוי: "תראו, רבנים הם מנהיגי דת, הם מנהיגי רוח. אני לא רוצה שהם ייקבעו את העתיד הבריאותי של הנכדים שלי ושלכם, אני רוצה שהממשלה תיקח החלטות, המשטרה היא משטרה קטנה במדינת ישראל. יכולים להגיד עשרות פעמים לסגור פה או לסגור שם, אבל זה בלתי אפשרי עם המשימות שיש לה. לכן דיברו, ואני לא המצאתי את הגלגל, על סגירות דיפרנציאליות".

"אם ביישוב מסוים התחלואה עוברת את מה שנקבע צריך לסגור אותו. רק ככה אפשר לעשות את זה הרבה יותר הרמטי ומהודק. כשמדובר בבריאות, כשמדובר בעתיד שלנו צריך לקבל החלטות אמיצות. נתניהו לא מקבל החלטות אמיצות. נתניהו עובד בהתאם לרוח הנושבת", הוסיף לוי.

לוי המשיך והסביר כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יסגור את בני ברק ואת מאה שערים הוא מציל גם את אלו שגרים שם, וגם את שאר האזרחים האחרים. "לנתניהו אין אומץ, הכל אצלו זה לפי שיקולים פוליטיים. לכן, התוצאות שאנחנו רואים הן תוצאות מחרידות של תחלואה גבוהה".

"המשטרה מקבלת מדיניות מהדרג המדיני, וחייבת לבצע, אלא שהאמצעים שלה דלים. המשטרה היא משטרה קטנה שעובדת לפי מודיעין, היא לא יכולה להיות בכל מקום כמו שאי אפשר לשים חיילים בכל מטר בגבול בינינו לבין אויבנו. המשטרה היא לא הבעיה, היא התוצאה. הבעיה היא ממשלת ישראל שלא מוכנה לקבל החלטות אמיצות ומקבלת החלטות משיקולים פוליטיים", הסביר מי שהיה בעבר מפקד מחוז י-ם במשטרת ישראל.

לסיום התייחס לוי גם לפוליטיקה הישראלית ולמרוץ לבחירות: "יש עתיד היא גוש מאוד יציב. אני מניח שנרוץ לבד אלא אם מישהו יבוא וישתלב כחלק ממפלגת יש עתיד". עוד הוסיף "גנץ בחור טוב אבל הוא עשה את כל הטעויות האפשריות בפוליטיקה".

מיקי לוי קורונה בנימין נתניהו רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד