י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד

ילדי ה'חיידר' התעמתו עם השוטרים בבית שמש • צפו

כחלק מפעילות המשטרה בערים החרדיות, הגיעו היום שוטרים לאכוף את תקנות הקורונה בתלמוד תורה שפעל בניגוד להנחיות בבית שמש | השוטרים נתקלו בהתנגדות מצד הילדים ועשרות קיצוניים שהצטרפו למהומות | לפחות שני חשודים נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים | צפו בתיעוד

ילדי ה'חיידר' התעמתו עם השוטרים בבית שמש • צפו
ילדי ה'חיידר' בבי"ש צילום: צילומסך

כוחות משטרה גדולים הגיעו בשעות הצהריים (רביעי) אל תלמוד תורה באחת משכונות העיר בית שמש, שנותר פתוח בניגוד להנחיות, על מנת לאכוף את תקנות הקורונה. השוטרים איתרו במקום תלמידים רבים שהחלו להתקהל סביבם תוך שהם קוראים קריאות נאצה.

על פי תיעוד שמפרסמת המשטרה, חלק מהתלמידים אף ניסו להכות את השוטרים באגרופים. בנוסף לאלו, תוך זמן קצר התקהלו במקום עשרות רבות של מפגינים קיצוניים שהחלו להפר את הסדר תוך שהם מתעמתים עם השוטרים.

במהלך האירוע נעצרו שני חשודים בחשד לתקיפת שוטרים ובשל סירוב להזדהות בפני שוטר. גם במהלך יציאת הניידת ובה העצורים לכיוון תחנת המשטרה, המשיכי עשרות מתפרעים בניסיונות למנוע את פעילות השוטרים תוך חסימת הניידות. בשל כך נאלצו השוטרים לפעול לפיזורם.

במשטרה מציינים, כי אירוע זה "מצטרף לפעילות נחושה שהחלה בשעות הבוקר במהלכה אותרו רכבי הסעות הפועלים בניגוד לתקנות ובהן תלמידים בדרכם למוסדות החינוך ובגירים שהיו בדרכם להפר את הסדר סמוך למקומות פעילות המשטרה".

במהלך פעילות המשטרה היום בבית שמש, נרשמו דו"חות אכיפה כנגד נהגי רכבי ההסעות, למפרי איסור התקהלות ולמוסדות חינוכיים שפעלו בניגוד לתקנות. 

בית שמש אכיפה קורונה חיידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד