ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"להביא לחילופי ממשל"

בגין חובר לסער: "עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת"

בצעד לא מפתיע במיוחד מצטרף היום בני בגין, שכבר הצהיר בעבר כי לא יצביע לליכוד, למפלגתו החדשה של גדעון סער. בגין כיהן כח"כ וכשר תחת נתניהו והרבה לבקרו

בגין חובר לסער: "עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת"
בני בגין וגדעון סער צילום: באדיבות המצלם

גדעון סער ממשיך לגייס למפלגתו 'תקווה חדשה' את בכירי הליכוד בעבר, היום (חמישי) מודיעים במפלגה החדשה כי בני בגין בנו של ראש הממשלה לשעבר המנוח מנחם בגין, ממקימי הליכוד, מצטרף אל תקווה חדשה.

בגין אמר היום לאחר ההודעה על הצטרפותו: "בשנים האחרונות ובייחוד בשנה האחרונה, אנחנו עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת. דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק".

לדברי בגין, "הדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה. לכן, שמחתי כאשר חברי גדעון, החליט לצאת לצעד הנועז הזה ולהקים מסגרת פוליטית חדשה כדי להביא להחלפת השלטון. יש לנו הזדמנות לעשות זאת בבחירות הקרובות ועל כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ הזה ולהביא לחילופי ממשל בישראל".

בגין עצמו הודיע במערכות הבחירות החולפות כי לא יצביע לליכוד. בעבר כיהן כחבר כנסת וכשר בממשלה מטעמה, ולעיתים תקף את התנהלות ראש הממשלה השנים האחרונות.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער אמר: "מזה שנתיים ישראל מצויה בתוהו ובוהו פוליטי-כלכלי-חברתי-ערכי. הקמתי את תקווה חדשה על מנת להביא להחלפת השלטון, להבטיח עתיד טוב יותר לאזרחי המדינה, להחזיר את היציבות ולשמור על הערכים היסודיים שעליהם קמה מדינת ישראל. את בני בגין אין צורך להציג. השר לשעבר בגין יהיה תוספת חשובה ביותר במערכה על עתיד המדינה. חשוב שישראל תוכל ליהנות מניסיונו העשיר, מתבונתו, שיקול דעתו ומהערכים שהוא מייצג".

בליכוד הסתפקו בתגובה קצרה למהלך: "‏התמונה ברורה: לגדעון אין ממשלה בלי לפיד ויתר השמאל".

גדעון סער בני בגין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד