י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרגדיה קשה

בן 39 נפטר מקורונה; הותיר 6 יתומים קטנים

לאחר שנדבק בקורונה לפני עשרה חודשים, הלך לעולמו, הרב יהודה דוקס ז"ל, שליח חב"ד בקראון הייטס, בהותירו אחריו רעייתו עם שישה יתומים קטנים, כשהגדול רק בן 13 בלבד

בן 39 נפטר מקורונה; הותיר 6 יתומים קטנים
הרב יהודה דוקס ז"ל עם בנו מנדי בן ה-13 צילום: מוקד חב"ד

אבל כבד במשפחת שלוחי חב"ד בעולם, עם היוודע דבר פטירתו של השליח הרב יהודה (יודי) דוקס ע"ה משכונת קראון הייטס בניו יורק, שהלך לעולמו לאחר 10 חודשים, שבהם סבל ייסורים קשים ומרים, בעקבות נגיף הקורונה בו נדבק.

עמך בית ישראל התפללו במשך כל התקופה לרפואתו, ולפני כחודשיים אף שוחרר לשיקום, אך בשבועות האחרונים שוב חלה התדרדרות חמורה במצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. הותיר אחריו את רעייתו הגב' שרה תחי' ו-6 יתומים, כשהגדול שבהם רק בן 13.

מרכז חב"ד העולמי פרסם הודעת אבל על פטירת השליח: "המשפחה העולמית של שליחי חב"ד מליובאוויטש שבורה ורצוצה לאחר פטירתו של עמיתנו היקר הרב יהודה דוקס בן ה-39".

"יודי, כפי שהיה מוכר על ידי כולנו, ניהל קרב אמיץ וקשה מאז אושפז עם קורונה בחודש מרץ האחרון, הרב דוקס, אב ל-6, היה מנהל תוכנית הפועלת ממטה חב"ד ליובאוויטש, אשר קידמה חברותות של לומדי תורה ברחבי הארץ ובעולם".

עוד הוסיפו, "בעשרת החודשים האחרונים אשתו שרה הפעילה אלפי תפילות ומעשי חסד של אלפי אנשים שקיבלו השראה מהמאבק האמיץ של יודי. ליבנו עם שרה ושלושת ילדיהם. אנו מאחלים שהמורשת של יודי תביא לנחמה למשפחה האבלה".

קורונה שליח חב"ד יהודה דוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד