י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עמדות תואמות

בנט ולפיד דורשים: לשלול תקציבים למוסדות שפתחו בסגר

הסערה בימים האחרונים סביב פתיחתם של תלמודי התורה ומוסדות החינוך החרדים בניגוד להנחיות מביאה את יאיר לפיד ונפתלי בנט לשלב כוחות והצהרות | בשעות האחרונות העלו השניים דרישה לעצור את כל תקציבי המדינה למוסדות שיפתחו את שעריהם בניגוד להנחיות

בנט ולפיד דורשים: לשלול תקציבים למוסדות שפתחו בסגר
נפתלי בנט ויאיר לפיד כשרים בממשלה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

השיח הציבורי סביב פתיחת המוסדות החרדים: יושבי ראש ימינה ויש עתיד, נפתלי בנט ויאיר לפיד מצטרפים להצעה שהעלה אביגדור ליברמן ודורשים לעצור את התקציבים למוסדות החרדים שפותחים אף עף הסגר.

בראיון הבוקר (ראשון) לגלצ אמר יו"ר ימינה נפתלי בנט כי יש לעצור תקציבים למוסד שפתוח חרף ההנחיות, לדבריו, "מוסד שעובר על החוק, ולא משנה מאיזה מגזר, לא צריך לקבל כסף מהמדינה".

בשעות הצהרים הצטרף אליו גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שאמר: כי על הממשלה להוציא הודעה כי "לאור הפרות הסדר הבוטות בקהילות חרדיות והתנהגותם חסרת האחריות של מנהיגיהם, ממשלת ישראל החליטה לשלול בשנה הקרובה כל תקציב של מוסד חינוכי או ציבורי שיפר את הוראות הקורונה. מי שאינו ממלא את הוראות המדינה, לא יקבל כסף מהמדינה".

"בנוסף", קרא לפיד כי על הממשלה להוציא לפועל תוכנית חירום למוקדי התחלואה שכוללת סגר מלא והרמטי בישובים בהם התחלואה גבוהה במיוחד, "פתיחה זהירה של עסקים בישובים בהם התחלואה נמוכה ותמיכה מלאה של המדינה לאנשים הנמצאים בסגר", מסר.

נפתלי בנט יאיר לפיד קורונה סגר שלילת תקציבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד