ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בקרוב אצלנו?

השוטר שבעט באישה, הגיע להתנצל עם זר פרחים

ברחבי רוסיה נערכו הפגנות ענק לשחרור איש האופוזיציה אלכסיי נבלני, במהלך ההפגנות תועד שוטר רוסי כשהוא בועט במפגינה ומטיחה בקרקע. למחרת הגיע להתנצל והסביר מה גרם לו לנהוג שלא כשורה, "זה אירוע טראגי עבורי", אמר השוטר

זר פרחים. אילוסטרציה
זר פרחים. אילוסטרציה צילום: unsplash

בסוף השבוע האחרון נערכו ברחבי רוסיה הפגנות ענק, רבבות המפגינים דרשו לשחרר את איש האופוזיציה אלכסיי נבלני שנעצר עם נחיתתו מגרמניה בשבוע שעבר. משטרת רוסיה עצרה למעלה מ-2,800 בני אדם בהפגנות תמיכה ברחבי המדינה, כאשר מעל 1,000 איש נעצרו במוסקבה הבירה לבדה.

בשולי ההפגנות דיווחו היום (ראשון) כלי התקשורת ברוסיה, על שוטר שהיה אמון מטעם מפקדיו לפזר את ההפגנות, במהלך הפיזור בעט השוטר באישה, אחת מהמפגינות. היום הגיע אותו השוטר לביתה של האישה וביקש את התנצלותה תוך שהוא מעניק לה זר פרחים על מנת להדגיש את עוצמת החרטה שלו.

על פי הדיווחים, השוטר התנצל כי עיניו היו אפופות אדי גז מדמיע שהותזו לכיוונו, ובשל כך הוא נכנס לסערת רגשות ופעל שלא כהוגן, הוא אף הגדיר את מעשיו כ'אירוע טראגי' אותו ביצע. האישה קיבלה את התנצלותו.

כזכור, נבלני נעצר בשובו לרוסיה מגרמניה בסוף השבוע, לאחר שהורעל לפני כמה חודשים על ידי הרוסים, והוטס לטיפול רפואי מציל חיים בברלין. על נבלני הוטל עונש מאסר של 30 יום בגין הפרת עונש על תנאי שנגזר עליו בשנת 2014 באשמת שחיתות, אך הוא טוען להגנתו כי האישומים הללו באו ממניעים פוליטיים.

הערת הכותב:

לא ניתן להתעלם ולהקיש בין האירוע הנוגע ללב ברוסיה, למתרחש ברחובותינו. בלא להיכנס לדיון הנצחי מי התחיל, ומי אשם, וכו' וכו', חכמה בגויים תאמין! מתי נזכה לראות שוטרים היודעים להודות ולומר: טעינו. אין אדם לא טועה. הגדולה היא להודות בטעות. באם תהליך ההכרה בטעות המתרחשת אולי לפעמים תחל, אולי נזכה גם למילה המגיעה אחריה, מתנצלים. 

רוסיה אלכסיי נבלני הפגנות זר פרחים אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד