י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרשת המן

מחר! יום שלישי פרשת בשלח: "מובטח לו פרנסה ברווח" בשידור חי

מזה שנים רבות המונים עמדו ביום שלישי פרשת בשלח ואמרו את 'פרשת המן' כסגולה לפרנסה בשפע. השנה יתקיים מעמד נורא הוד שיחיש לכם את הישועה לה אתם כל כך זקוקים. מעמד מסוגל שלא תבואו לידי עוני ושהרווחה תמיד תהיה בבתיכם • כל הפרטים

מחר! יום שלישי פרשת בשלח: "מובטח לו  פרנסה ברווח" בשידור חי
הגר"ח קנייבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

ביום שלישי הקרוב, יום שלישי לסדר פרשת בשלח, זה קורה, היום המסוגל באמירת 'פרשת המן' כסגולה לפרנסה בשפע עוד רגע כבר כאן. הרה''ק רבי מנחם מנדל מרימנוב זיע''א התבטא על יום זה גדולות ונצורות, יום אשר בו אפשר לפעול רבות בענייני הפרנסה, ולא בכדי.

הצטרפו לסגולה הייחודית יחד עם מרן שר התורה ותראו פרנסה בשפע>>>

הדברים המסוגלים מובאים בשם הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימנוב זצ"ל, כי סגולה לפרנסה לומר את פרשת המן, ואם אפשר, לאומרה שניים מקרא ואחד תרגום, ביום שלישי בשבוע שקוראים בו פרשת בשלח. סגולה בדוקה ומנוסה שרבים ראו ישועות למעלה מדרך הטבע.

אבל השנה, הישועה שלכם מובטחת בהרבה, כי רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א בעצמו יעתיר בעבורכם, הוא עצמו ייאמר את 'פרשת המן' בשבילכם, בכדי שיהיה לכם פרנסה בשפע, בכדי שיהיה לכם פרנסה ברווח.

ולא הוא בלבד, במעונו של מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יתקבצו ביום שלישי הקרוב מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט''א ומרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט''א אשר ייחד ייאמרו את פרשת המן לישועתכם שתבוא בהקדם, בכדי שלא תבואו לידי דוחק כלכלי, בכדי שהרווחה תמיד תשרור בבתיכם.

הצטרפו לסגולה הייחודית יחד עם מרן שר התורה ותראו פרנסה בשפע>>>

תחשבו על זה, גדולי הדור בעצמם ייאמרו את 'פרשת המן' בשבילכם, וגם אתם תוכלו להצטרף בשידור החי לומר יחד איתם את פרשת המן שניים מקרא ואחד תרגום. דבר תקדימי שלא היה כמותו לפני כן, היסטורי ונדיר לכל דבר ועניין.

עם סיום מעמד התפילה יישבו גדולי ישראל יחד בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ל'מושב בית דין מיוחד' בו יגזרו כי כל התורמים ל'קופת העיר' יזכו במידה כנגד מידה שלא יבואו לידי עוני, הם אף יחתמו על 'שטר הפרנסה' שטר שגוזר לכם פרנסה בשפע ברווח.

מדובר במעמד נורא הוד אשר ישודר בשידור חי ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 אחה''צ, כל שנותר לכם לעשות הוא לתרום ל'קופת העיר' ולזכות שגדולי הדור יעתירו בעבורכם ואף ייגזרו עליכם שלא תבואו לידי עוני כשאתם זוכים ל'שטר הפרנסה' הנדיר והמיוחד.

זה לא הזדמנות שחוזרת כל יום, מהרו להצטרף בכדי שלא תפספסו את הדבר הנדיר הזה, בכדי שלא תפספסו את מעמד נורא ההוד הזה. מהרו להצטרף עוד עכשיו.

הצטרפו לסגולה הייחודית יחד עם מרן שר התורה ותראו פרנסה בשפע>>>

פרשת המן הגר"ח קנייבסקי סגולה לפרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!