י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד הזוי

צפו: כך חמק הנהג החרדי מתאונה קשה וניצל

נהג חרדי שנסע בכביש 5 ניצל בנס, כאשר ממולו הגיח לפתע גלגל שניתק ממכונית שנסעה בכיוון הנגדי. הגלגל חצה את גדר ההפרדה והתקדם במהירות לכיוון שמשת רכבו. הנהג ששיגר ל'בחדרי' את התיעוד מספר: "בסייעתא דשמיא עצומה הקב"ה הזיז את ידי שתי מילימטר שמאלה ובכך הרכב זז הצידה והגלגל פגע במראת הרכב ולא התנגש בשמשה" • צפו בנס

צפו: כך חמק הנהג החרדי מתאונה קשה וניצל
הגלגל באמצע הכביש צילום: מתוך הסרטון

ביום ראשון בשבוע שעבר נסע הרב דוד מור יוסף עם רכבו בכביש 5, כאשר תוך כדי הנסיעה, הוא מבחין כי ניתק גלגל ממכונית שנוסעת בנתיב הימני שמולו, וזה הולך ומתגלגל לעברו במהירות.

ברגע האחרון הספיק ר' דוד להתעשת ולהטות את רכבו הצידה ובכך ניצל מהתנגשות עוצמתית עם הגלגל, שלמרבה הנס פגע בצד המכונית ושבר את אחת המראות. חייו וחיי הנוסעים עמו ניצלו בנס.

בתיעוד ששיגר ל'בחדרי חרדים', מספר הרב דוד מור יוסף את השתלשלות האירוע: "נסענו בכביש 5 לכיוון מערב, כאשר בנתיב הנגדי עף גלגל של רכב מאחד הרכבים הנוסעים, חצה את כל הנתיבים ואת גדר ההפרדה, ועף לכיוונינו".

"בסייעתא דשמיא עצומה, הקב"ה הזיז את ידי שתי מילימטר שמאלה ובכך הרכב הוטה הצידה והגלגל במקום לבוא ישירות מולנו כאשר היה בגובה השמשה, הוא זז הצידה ובדרך הוא שבר את המראה ודפק את הרכב". מסיים הרב מור יוסף ואומר: "ניצלנו בנס תודה לבורא עולם".

 

נס צמיג כביש 5

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד