י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחפש תמיכה

נפתלי בנט קורץ לחרדים: פונה אל המאמינים בדרכי

יושב ראש מפלגת 'ימינה' התייחס הערב ליחסיו עם החרדים ואמר כי כחלק מפתיחת מפלגתו לקהלים חדשים, הוא גם פונה אל הקולות החרדים שתומכים בדרכו | בנוסף הוסיף ותקף את סער: "לא נתאחד. זה מפלגה סטייל כחול-לבן"

נפתלי בנט קורץ לחרדים: פונה אל המאמינים בדרכי
בנט עם חרדים באלעד צילום: פלאש 90

על רקע המאבק החרדי נגד העלאת סכום הקנסות למוסדות שיפתחו את שעריהן בניגוד להנחיות, הצהיר היום (שלישי) יו"ר 'ימינה', חבר הכנסת נפתלי בנט כי הוא מעוניין לזכות בתמיכת המגזר החרדי.

בראיון שהעניק למשה גלסנר במהדורה המרכזית של 'קול ברמה', אמר בנט: "אני ממוקד לפתוח את הדרך לכמה שיותר קהלים. אין עדיין מספיק חרדים התומכים בנו, אני רוצה לראות יותר תמיכה חרדית לפחות של מי שתומך בדרך שלנו" הצהיר בנט, והוסיף לקרוץ לבני הציבור החרדי: "חלק מהתוכנית שלנו - להוריד את גיל הפטור ל-21".

מנגד תקף בנט והאשים את החרדים בפירוק בלוק הימין: "נתניהו והפוליטיקאים החרדים פירקו את הגוש ואין לנו מחוייבות מלבד לעם ישראל. אחרי הבחירות אפנה לכל המפלגות שבעד מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית ומקים ממשלה שתשים את הפרנסה בראש סדר העדיפויות".

"אני לא יכול להגיד שאני בגוש רק לא ביבי, אבל אני גם לא בגוש רק ביבי. אני בגוש לטובת עם ישראל. לא נתאחד עם סער. זאת מפלגת אווירה סטייל כחול לבן" הוסיף בנט במתקפה.

"המצע שלהם הוא רק לא ביבי, בעיניי זה לא מצע. צריך להביא אנשים שיודעים לעבוד ולא כל הזמן מכניסים פוליטיקה" הצהיר לסיכום.

נפתלי בנט המגזר החרדי מפלגת ימינה בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד