י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חולה בלי שם

קרעו שערי שמים: התינוק עם המום בלב עומד לפני ניתוח מורכב

בגיל חצי שנה התינוק שלנו כבר בוגר של הרבה ניתוחים. אנו עומדים ומביטים בגופו המצולק והסובל ונואשים לעשות הכל כדי להשאיר אותו איתנו. ניתוח יקר בבוסטון יכול להציל את חייו

קרעו שערי שמים: התינוק עם המום בלב עומד לפני ניתוח מורכב
התינוק נולד עם מום צילום: קופת העיר

שלום, אני בני. אב לחמישה ילדים ונשוי באושר ליעל עד 120. לילדים שלי קוראים אלעזר, ציפי, יאיר ומלי. לתינוק המתוק שלנו בן החצי שנה עדיין אין שם. מעולם לא זכינו להכניסו בבריתו של אברהם אבינו. אז בינתיים אנחנו קוראים לו בוביק.

פתחו ליבכם ובואו לעזור למשפחה ולרך הנולד בהתמודדות הקשה>>>

בוביק שלנו נולד עם מום מורכב ונדיר מאד בלב, ובגיל חצי שנה הוא כבר בוגר של מספר ניתוחים. קשה לי לתאר לכם את הסבל שהוא עובר, ואת הייסורים שלנו, איך אנחנו עומדים ומביטים בו כשהוא סובל ומתייסר. הגוף שלו כל כך קטן, וכבר למוד חתכים וטיפולים כמו איש זקן וסב. יותר משאנחנו גמורים מעייפות ומהמשא הכבד הכרוך בילד חולה כל כך, ובטיפול בארבעה ילדים מקסימים חוץ ממנו שעוברים גם הם מסע לא פשוט - אנחנו מתרסקים נפשית לראות אותו מתבוסס בייסוריו מבלי שיש לנו יכולת להקל מעליו.

לאחרונה הציעו לנו הרופאים בארץ לנסוע איתו לבוסטון, שם יש בית חולים המתמחה מאד בטיפול בבעיה מסוגו. אנשים מכל העולם נוסעים דווקא לבית החולים הזה, שם נמצאים הרופאים הטובים ביותר בתחום, הרופאים שיכולים להציל את בוביק שלנו.

פתחו ליבכם ובואו לעזור למשפחה ולרך הנולד בהתמודדות הקשה>>>

אני רבה בחיידר, מסור ואוהב את התלמידים המתוקים שלי, ואשתי מקדישה את כל זמנה לטיפול בילדים. ב״ה המשכורת שלי הספיקה תמיד לחיים הצנועים והנעימים שלנו, לא היה חסר לנו דבר. אבל מאז שבוביק נולד, אנחנו קורסים תחת הוצאות הטיפול בו. עלות הטיפול שעומד על הפרק בבוסטון עומדת על 250,000 ש״ח. אין לנו מאיפה להביא אפילו עשירית מזה.

אנחנו לא מוכנים להתייאש. לא מוכנים שהכסף יעצור אותנו מלהעניק חיים לבוביק שלנו. אני פונה אליכם מעומק הלב שלי, מבקש שתקדישו דקה של מחשבה על בוביק, עליי, על רחלי ועל ארבעת האחרים המתוקים שלנו. אנחנו לא יכולים לוותר עליו, על התינוק הטהור והיפה הזה. לא יכולים לראות אותו סובל כל כך. בבקשה, תפתחו לנו את הלב שלכם. לא יהיו לנו מילים להודות לכם על כך שהענקתם לבוביק שלנו חיים.

אני מתחנן שתיקחו דקה, לדמיין את גופו הצנום והמצולק של בוביק שלנו מחובר למכשירים מכל כיוון, סובל ונאנק ונלחם על חייו - ותפתחו את לבכם להעניק לו חיים.

פתחו ליבכם ובואו לעזור למשפחה ולרך הנולד בהתמודדות הקשה>>>

מום בלב מום מולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!