י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עריקה נוספת

שי וזאן נוטשת את גנץ לטובת סער

עוד עריקה מבני גנץ: חברת הכנסת הימנית ממפלגת כחול לבן נוטשת את המפלגה ומודיעה על הצטרפותה לתקווה חדשה של גדעון סער | צפויה להתפטר מהכנסת כבר במהלך היום

שי וזאן נוטשת את גנץ לטובת סער
בני גנץ צילום: David Cohen/Flash90

חברת הכנסת הילה שי וזאן מצטרפת לשורה של חברי כנסת שפרשו מ'כחול לבן' לקראת הבחירות ומודיעה על הצטרפותה למפלגת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער, חה"כ וזאן צפויה להתפטר מהכנסת בשעות הקרובות.

ח"כ הילה שי וזאן אמרה: "בשעה של משבר פוליטי, בריאותי, כלכלי וחברתי מהקשים שחוותה מדינת ישראל, גדעון סער הוא היחיד עם הניסיון והיכולות להחזיר את היציבות ולהוביל כראש ממשלה לאיחוי הקרעים בעם ולשינוי שאזרחי ישראל מייחלים לו. אני נרגשת להצטרף למפלגת 'תקווה חדשה' ולהיות חלק מנבחרת אנשי עשייה מעולים ומנוסים מכל התחומים, ביניהם, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, שפעלנו יחד בוועדת הקורונה למען הציבור".

אני מאמינה שהמשימה הראשונה במעלה היא החלפת ראש הממשלה, דרך עליית מפלגת מרכז-ימין ממלכתית לשלטון. גדעון סער הוא האדם הנכון לראשות הממשלה שידע להחזיר את היציבות הפוליטית, הכלכלית והחברתית לעם ישראל ומדינת ישראל".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער אמר: "מברך על הצטרפותה של ח״כ שי-וזאן לתקווה חדשה. שי-וזאן היא פרלמנטרית נמרצת שהצליחה, תוך תקופה קצרה, לקדם נושאים רבים למען הציבור בכנסת היוצאת. אני משוכנע שכך תעשה, וביתר שאת, בכנסת ה-24".

בני גנץ עריקה גדעון סער בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד