א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חיזוק מהפריפריה

מהליכוד לימינה: ראש עיריית שדרות מצטרף לבנט

אלון דוידי ראש העיר הדרומית מצטרף למפלגתו של בנט, וישובץ במקום ה-3 ברשימה. דוידי ינסה להביא מצביעים מהפריפריה, ל'ימינה'. "נפתלי המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה | דוידי מצטרף לאביר קארה ול'שולמנים' שהצטרפו כבר לבנט

מהליכוד לימינה: ראש עיריית שדרות מצטרף לבנט
אלון דוידי צילום: פלאש 90

פחות משבוע לפני הגשת הרשימות, ונפתלי מחזק את רשימתו לקראת המועד הקרב. היום (ראשון) בנט הודיע כי ראש העיר שדרות, אלון דוידי הצטרף אליו, וימוקם במקום ה-3 ברשימה.

אלון דוידי כיהן במשך שבע השנים האחרונות כראש עיריית שדרות, וכ-5 שנים כחבר מועצת העיר. קודם הצטרפותו לבנט, דוידי היה פעיל בכיר בליכוד, והיה בקשרים טובים עם נתניהו, ואף שוחח עם עמו לפני שהצטרף ל'ימינה'.

דוידי בן ה-49, ינסה למשוך את המצביעים מהפריפריה, וגם את הדתיים-לאומיים, לאחר שסמוטריץ' עזב את בנט.

בנט לאחר הצטרפותו של ראש בעיר שדרות: "אלון הוא איש עשייה צעיר ונמרץ שיודע איך להפוך משבר להזדמנות. מדינת ישראל בכאוס בגלל מנהיגות כושלת. יש לנו תכניות מפורטות איך לשקם את הכלכלה ההרוסה ואיך לחלץ את ישראל ממשבר הקורונה. אלון דוידי עשה את זה בשדרות, ויעשה את זה עכשיו ברמה הלאומית".

"מדינת ישראל נמצאת היום בשעת משבר קשה", אמר דוידי לאחר שהצטרף ל'ימינה', "שאלתי את עצמי מי המנהיג שיוכל לחלץ את ישראל מהמשבר. נפתלי הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה, לייצר 400 אלף מקומות עבודה, לדאוג לעצמאים ולאחד את העם".

אלון דוידי מפלגת ימינה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד